~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, October 1, 2010

Jamuan Raya & Hari Lahir Ida

Semalam, hari Khamis bersamaan dengan 30hb92010 adalah hari lahir seorang teman aku di pejabat ini...yang ke berapa tu..eloklah jika dirahsiakan....*senyum*

sememangnya dia terkejut dengan sambutan hari lahirnya itu...manakan tidak...sambutan hari lahirnya di buat sekali dengan jamuan hari raya di jabatan aku ini...tambah pula ucapan khas dari bos besar kami...mahunya dia tidak terperanjat... *ketawa*

makanan pula ala kadar sahaja...tapi cukup untuk mengenyangkan perut kami semua...di antara menu nya ialah....:


Laksa Johor (gambar kuahnya..tidak pula di ambil)


Ayam Goreng


Nasi Impit(gambar kuah kacang juga tiada)


Lemang&Rendang(tiada gambar untuk rendang)


Kek (untuk ida)


Muffin Pisang makcik aku buat & Agar-agar cendol


Buah-buahan

Air oren mungkin....entah la..aku pun tidak pasti..(tiada gambar juga)

baiklah...sekarang disertakan pula dengan aksi-aksi dari rakan-rakan pejabat....




ini pula aksi-aksi aku...maklumla..aku ni..tidak boleh nampak kamera..cepat sahaja mahu posing...siapa yang kenal aku...memang sudah maklum akan perangai aku ini...*ketawa*



ini pula...aksi daripada gadis hari lahir...tengok kan saja ya...




ini pula gambar kami berempat...selepas majlis tamat...



fuhh....*lap peluh* siap juga akhirnya..lepas geram pun ya juga..setelah beberapa lama picnik buat hal dengan komputer aku di pejabat ini...



masih tiada apa untuk diperkatakan...

No comments: