~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, October 26, 2010

gemok

dapat panggilan telefon dari mama...

mama : salam..buat apa? sibuk? dah lama tidak menelefon mama?
aku : wslm...sibuk juga..maaf...Dr. mahu pergi Jerman..banyak kerja...
mama : oh..ya mama lupa...
aku : hurmmm...
mama : diet macam mana...? masih teruskan...?
aku : aah..diet lagi la...kenapa?
mama : ayah tegur...kaklong dah gemok balik...
aku : erk...(huwaaaaaaa)
mama : diet la balik..sayang..badan tu dan cantik hari tu..ni dah gemuk balik...
aku : ermm..baik...

ye...sememangnya aku gemuk semula....*ketawa*...kerana makan nasi ikut sedap perut..dengan makan macam-macamnya...sebab tu perut buncit.....*nangis kuat-kuat*....perghhh..perlu diet kaw-kaw ni...aduiiiii...sebab sudah di tegur oleh ayah.....*masam*




orang memang dah gemuk balik kan...?

No comments: