~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, October 25, 2010

~Jangan Pandang Belakang Congkak 2~

hurmmm...cerita ini buat aku mengeluh seketika...sangat rugi aku rasa...aku pergi menonton bersama si dia...cerita ini dipilih aku...*semestinya cerita ini tidak seronok*

cerita ini mengisahkan :

2 orang sahabat lakonan...Lan Pet Pet(Punai)..dan Cat Farish(Cat)...

Mereka ini dihantui mimpi ngeri..semuanya berkisarkan hantu...jadi untuk menghilang gangguan tidur tersebut...mereka pergi mencari bomoh yang sesuai...pelbagai bomoh yang mereka temui...tapi satu pun tidak mendatangkan hasil...

akhirnya...suatu hari..muncul...arwah atuk mereka...menyuruh mereka mencari bomoh bernama Wak Ketari..mereka pun pergi mencari bomoh tersebut di utara tanah air...dan berjumpa juga...Wak Ketari mempunyai seorang anak gadis..lakonan Nora Danish...

Wak Ketari menurunkan ilmu kepada mereka berdua..pada masa ini pelbagai perkara yang berlaku...kelakar ada...yang tiada motif juga ada...huh...

Mereka ada menyimpan saka yang diingin oleh Azlee dan Lisa Surihani (maaf, watak mereka dalam cerita ini telah aku lupa)...lakonan Lisa Surihani...tenggelam dek kerana munculnya Nora Danish...

pelbagai cara mereka lakukan untuk mendapatkan saka tersebut....akhirnya tetap juga tidak menjadi milik mereka...mereka gagal...dan kehidupan berakhir di rumah orang tua..*ketawa*

Punai dan Cat juga tidak dapat Nora Danish..apa yang penting..mimpi yang sering menggangu mereka sudah tiada...banyak aksi yang tidak logik dan tiada motif bagi aku...

sangat rugi... *masam* shaheizy sam juga tiada...memang sangat tidak seronok...

ini tiket sebagai bukti aku menonton cerita ini...






lainkali...sila pilihkan cerita di panggung untuk orang...

No comments: