~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, December 16, 2011

Come On..>!!!!

Jemput datang menjengah blog yang ini okeh..





Terima Kaseh... :)

Tuesday, December 13, 2011

Sarapan Orang Sakit

Pagi td..aku makan ni je..errmm..itu je yg ade pun..

Aduhhaiii..ms menaip entry ni pn..aku tgh lapooooo gilerrr..huwwwaaaa..kenapalah kesayangan jauuuuu.. :(

Kalo dekat..suh anto je mknn..deliberi..heheheheh..

Habuan Orang Sakit

Ni makan dia..aduhaiii..aku pn tak faham..kenapa tahun ni..aku mudah sangat kne sakit..padahal nye..sblm2 ni..aku lah yg paling susah untuk sakit2 ni..

Errmm..orang kata..kalo kite sakit ni..Allah nk hapuskan dosa2 kecil yg ada pada kite..

Ya Allah..betapa byknya dosa aku kepadaMu..Ampunkan aku Ya Allah..kuatkan iman aku supaya tetap teguh hingga akhirnya..aminnn..insyaallah..

Saturday, December 3, 2011

Black's Babies :)

Aku sepatutnya kena pergi Cameron Highland..tapi apa kan daya..tak ada orang nak jaga budak2 nih..makanya..aku tarik diri lah..

Dengan rela hati..duduk rumah..jaga mereka..syg nye aku dekat dowang2 ni.. :)

Sunday, November 27, 2011

Cerita di hari minggu bersama Kesayangan

Takziah kepada Kami berdua..owang kata malang tak berbau..

Kejadian berlaku dekat Jaya Jusco Cheras Selatan..(Balakong)..

Harap yang lain beringat ya!!


Sabar ye syg..I'm owez bisait yu..

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah

 Sumber : Google

Wednesday, November 16, 2011

WW

Monday, November 14, 2011

Senyumm saja

Sebelum tdo nih..nak (ˆ⌣ˆ) sorang2 dlu..ade sape ingat pasal meja bulat kaca..??

Tadi sembang2 dengan si dia..terkeluar cerita pasal meja bulat kaca nih..(ˆ⌣ˆ) sorang2 aku dibuatnya..

Ada lah ayat aku beh kurang cmnilah bunyi nya..

Aku : sy rasa bodoh sgt masa tu..hahahaha
Si dia : tu bukan bodoh..tu PERCAYA..kepercayaan itu penting..kan?
Aku : Yerp :)

Then sembang2 lg..terkeluar plk ayat ni..buat aku (ˆ⌣ˆ) sorang2 lg lah ni..tgk eh..





sayang kamu...

Testing

Saja nak try..rasa macam ada tak kena saja dengan blackberry aku nih..isshh


Sent from Nursha's BlackBerry®

Friday, November 11, 2011

Apekah?

Cuba tengok..apa orang tu buat..kat tengah2 jalan..errm..

Aku tak tau nak cakap apalah..rakyat msia pun baek hati sgt..

11.11.11

WoW....

aku ingat lagi...dulu aku suka sangat dengan tarikh ni...siap booking nak kahwin tarikh ni...pada awalnya semua berjalan lancar...tapi sebab ada masalah sikit...terpaksa lah tunda...abaikan aja tarikh hari ni... ;(

aku perasan tarikh ni, masa dekat poli dulu...tengah2 study...belek kalendar...tengok2 tarikh ni...memang mantap ah...siap pasang angan2 nak kawin tarikh ni jugak...sapa la jadi laki aku time tu..*gelak*...berangan macam haper je...al-maklumlah...time single... :)

tapi apakan daya...melepas juga...aku ingatkan dapatlah...rupanya...tak dapat...bukan aku nak taksub sangat dengan tarikh ni..tapi aku minat...

sebabnya...

angka 1

tarikh nikah : 11.11.11
hantaran   : rm11,111,11.11
mas kawin : rm1,111.11
waktu nikah : 11am

semuanya berkisarkan angka 1...sebabnya...aku anak sulung kan...tentu2 lah...aku minat angka tu...*gelak*

tak apa lah...ada lagi rezeki di lain tarikh dan tahun..Insyaallah...aku cuma berharap...ayah dapat membuka pintu hati...restukan lah hubungan kami...izinkan kami melangkah setapak lagi...

Insyaallah..



:)

Wednesday, November 9, 2011

WW


Tuesday, November 1, 2011

'Bolehkah bekas kekasih menjadi KAWAN'??

salam semua

tiba-tiba rasa nak sangat2 menaip...cerita apakah...eerrr...mungkin agak sensitif bagi sesetengah orang....tapi nak buat macam mana kan...masing-masing ada pendapat...

aku nak bercakap pasal 

'Bolehkah bekas kekasih menjadi KAWAN'??

AhaH!! jujurnya...aku akan elakkan...kalau boleh...tak mahu langsung...sebab ianya akan mendatangkan kesukaran suatu hari nanti...kalau tak percaya...cuba lah?!

kita ni...manusia biasa yang punya perasaan...mustahil api cinta yang dipadamkan dahulu...tidak akan menyala sama sekali....betul tak?? sape sokong?? mengaku je lah...tak susah pun....sedangkan pantai lagi berubah...ini kan pula manusia yang mempunyai hati dan perasaan yang sangat lembut...

memula memang niat berkawan...mula2 msg2 la kan...lepas tu call pulak...lepas tu ajak jumpa...bla bla bla bla...(waahhhh...tetiba sakit hati bila bab ni..) bila dah stat jumpa tu...mula la nak bercerita kisah dulu kala...masa 1st time jumpa lah...konon lah kenangan terindah kan??? PUiiii....(waahhh....aku menaip bersama emosi) last2 sangkut....habis tu...kekasih baru korang camne? padahal dia lah yang ada taim korang susah...masa korang susah...masa korang sunyi...mana pegi BEKAS ko tu?? tak ada kan??? 

so...untuk apa korang jadi kawan balik???
so...untuk apa korang msg balik???
so...untuk apa korang calling2 balik???
so...untuk apa korang berjumpa balik???

aku memang sangat tak suke!!!

tak kisah la status BEKAS korang masa tuh...JANDA ke...Bekas tunangan orang ke...single ke...dabel ke...ape ke...masalahnya...dah tak ade sebab korang nak berkawan...sebab BEKAS korang tu pernah menjadi sebahagian dari orang yang korang sayang...secara tak langsung...api cinta korang akan menyala balik...tak percaya cakap aku??? cuba la...(ye..aku cemburu)

ade owang cakap...'kenapa nak putuskan silaturrahim?' 

errmmm...aku tak kata pulak sampai nak putuskan silaturrahim...cuma tak perlu berhubung semula...jangan mulakan....sebab nya...BEKAS korang tu akan menjadi PUNCA perbalahan korang dengan kekasih korang sekarang...eerrrrmmmm...elakkan lah kalau boleh...

tak ada manusia yang kuat untuk menepis BEKAS korang ni...melainkan korang masih solo...n BEKAS korang pun masih solo...kalau macam ni...semuanya adalah digalakkan...mungkin jodoh korang kuat...

kalau BEKAS korang...stat msg...TAK PAYAH REPLY.......!!!!! melainkan kalau dia call..boleh lah jawab panggilan tu...cakap yang perlu saja...lepas korang jawab call..kompom2 punya dia msg...taim tu...korang TAK PAYAH REPLY...bia la dia nak kata korang sombong ke...ape ke...tu hak korang...

ble dah stat mengreply msg...abes la...telingkup sumenya...

tak ada lelaki yang kuat menolak perkara ini
tak ada perempuan yang mampu menolak perkara ini..

maka adalah lebih elok...masing2 elakkan...

jujur...aku...ada juga BEKAS msg2 n call2...tapi aku tak layan...sebab aku tahu aku sekarang bersama siapa...ada je aku TERjumpe BEKAS aku nih...aku tak akan say Hi ke ape ke...aku takkan..!! sebab itu akan memulakan semula perhubungan...aku tak mo!!...biarpun masa tu dia solo ke..kje dah bagus ke...DUDA ke...bagi aku semua tu TAK PERLU....

sebab aku dah bersama orang lain...makanya fokus aku akan terus bersama SI DIA...bukan dengan BEKAS....

kesimpulan dari tulisan aku yang panjang nih...

AKU MEMANG TAK SUKE KALO BEKAS JADI KAWAN SEMULA... PUiiiiiii !!!

sekian, terima kasih.




harap kamu tak macam apa yang saya tulis diatas tu

CINTA

macam aku cakap dekat FB...

CINTA

kalau tak disemai...lama2 akan pudar jugak...

tak kira la hubungan tu dah bape lama pn...
tapi...
kalo asyik mendatar je...
lama-lama cinta itu akan hilang dengan sendirinya...
kan??












tak ada apa yang saya nak cakap

Monday, October 31, 2011

Lirik Kisah Dongeng


Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Apa yang mampu ku berhias
Yang jauh lebih megah dari diri ini


Hanyalah hati yang ikhlas
Mencintai aku dengan seadanya
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu

Dalam waktu hiba
Mencintai aku dengan seadanya
Ku harapkan dia rela

Sanggup menerima insan tak sempurna

Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Belum pernah ku merasakan
Kisah dongeng saja


Dipeluk dalam dakapan
Sanubariku memerlukan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini


Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Hari Nie

hari ini aku rasa suram sangat...macam dekat status FB aku..


hadoiii...eerrmmm
pagi2 dah tacing...arimata bergenang...
hati sabarlah...hati kena tenang tau...
baru akal boleh fikir dengan waras...
emosi pula tolong pergi jauh ya...
sebab nak fikir yang positif je...
insyaallah...errmm...*sedey*




so...apa boleh buat...tenangkan hati saja..
mudah2han...segalanya OK...
Insyaallah...








saya amat keliru...Tk

Friday, October 28, 2011

MOOD Swings???!

huuissshhh...bukan lah aku...ada la sowang hamba Allah ni...asek swing je mud nya...hadoyai...penat la nak melayan...tarik-tarik muke siap...dengan orang lain...okay je...asal dengan aku...ketat je muke...kes??!

ke ada rasa hati dengan aku??? ada rasa hati cakap la taim tu juga...kan ke senang abes cerita...ni dok pendam2...pas tu sendiri terasa...aku ni manusia la...tak ada kuasa magic yang boleh tau kau terasa dengan aku...kan?

aku nak melayan...idok la...penat tau...patutlah si dia tak rajin melayan mud swing aku nih...penat rupanya..hahaahh....carik la orang lain yang boleh layan mud swing anda ya....

treatment yang terbaik adalah...

DIAM 
dan
BUAT MACAM TAK ADA APA-APA

tak mau dok layan sangat...kang makin menjadi...

sumber gambar dari sini

p/s : pilihlah yang mana satu pilihan anda ya....*gelak*





kamu la ni aja saya...tak melayan moody2 ni...hahaha...

Friday, October 21, 2011

Pelengkap Hidupku

suka sangat lah lagu ni...bila dengar senyum sorang2 je...
thanx pada TINI sebab kenal kan lagu ni pada CC...
LOve It...


I.M.Y

Monday, October 17, 2011

Si Dia Kuat Membebel?

Jangan kamu anggap teman lelakimu seorang yang kuat membebel 
Sekiranya setiap masa dia cuba memberi kamu nasihat....

errrmmm...apa yang korang sume paham dengan ayat kat atas tu...bagi aku...aku terlalu faham...dan rasa terpanggil untuk meletakkan pandangan aku dalam blog nih..(yes la...ni blog aku...)..aku tak penah rasa si dia membebel....for the first time...YES..sangat rasa semak..! tapi lama-lama...aku suka...

aku berkawan dengan si dia dalam jangka masa yang agak lama...bila nak tamatkan hubungan ni..aku pun tak tau...ada masalah sikit...makanya...biar masa yang menentukan semuanya...Ayah...bukak la hati...terima lah kami seadanya...*Merayu*...errmmm...

umur kami berbeza sebanyak 6 tahun...sudah tentu si dia lagi matang jika nak dibandingkan dengan aku...walaupun aku anak sulung...aku belum matang pada mata dia....mungkin aku matang di hadapan adik-adik aku...tetapi tidak dia...

acap kali juga aku di komen...di nasihat...ya..! jarang sekali aku di marah...sebab aku dah besar...si dia banyak gunakan psikologi dalam menasihati aku...supaya jadi begini...jika dalam keadaan ini..jadi begitu jika dalam keadaan begitu...matang bertindak ikut keadaan...itu yang telah aku belajar dari si dia...

tipu kalau cakap...hati aku tak sentap lepas kena tegur dari si dia...tapi teguran tu akan buat aku fikir semula...dan akur dengan teguran tersebut...lepas tu aku perlu mengubah apa yang perlu...

pandangan setiap orang tak sama terhadap kita...yang penting orang sekeliling kita..boleh terima kita seadanya...itu yang penting...jangan buat perkara yang agak menjengkelkan di hadapan orang lain...

aku juga selalu di nasihat dalam bab berkawan oleh si dia...si dia kadang-kadang komen..kawan aku yang ini..begini sikapnya...hati-hati...sekadar berkawan boleh...yang lain kena hati-hati...kawan aku yang itu boleh di buat kawan...dan banyak lagi...terlalu banyak si dia menasihati aku..

aku akur....aku memang seorang yang SUKAR, SUSAH dan TIDAK SUKA di TEGUR...itu aku...nak tegur aku kena ada cara...silap besar kalau kau orang main terjah je..memang makan makian dari aku...huh!

mama...selalu tegur aku...tapi aku..keras kepala...akhirnya..sendiri terhantuk...terima saja...lepas tu baru sedar sendiri... "kan mama dah cakap haritu"

si dia...memang selalu, kerap...tegur aku...aku keras kepala jugak...

akhirnya...lama kelamaan..apabila sudah biasa di tegur...aku jadi lali...dan sekarang aku tahu...teguran itu untuk aku menjadi semakin matang di hari akan datang...

sebab tu aku suka berkawan dengan orang yang tuanya 5 atau 6 tahun dari aku...sebabnya...mudah untuk dia kawal aku yang keras kepala nih...sebab...aku tahu...aku macam mana...(dah jumpa la...op kos lah si dia kan) *senyum*

aku amat bersyukur kerana ditemukan dengan si dia...kerana banyak perkara yang aku lakukan akan aku fikir terlebey dahulu...aku pernah cakap...

"berkawan dengan si dia..menjadikan aku lebih matang" 

terimakasih...!




teruslah tegur saya..jika ada apa2 yang tidak kena di mata kamu..

Hadiah Birthday!!!

hari Sabtu, keluar dengan si dia...jalan-jalan...makan-makan...lepak temankan si dia tengok bola...

sampai si dia kat parking kereta rumah aku ;

si dia : kamu nak ape ye? hadiah birthday...
aku : Playbook Playbook...*gelak*
si dia : takmau la...cari benda lain...
aku : ok...so ke mana kita?
si dia : Alamanda jom...

makanya aku dan si dia pergi ke Alamanda...memula si dia belanja BR....huiihhh...sedapppp nye...dah lama tak makan nih...ce tengok gambar...kompom terliur kan? kan? kan? *gelak*


lepas makan eskrim...si dia ajak pergi tengok jam....kat kedai Swatch ni...aku pun tengok je la...

si dia : saya bekenan kaler biru nih... (digital)
aku : mane? tu bukan biru...tu turqoise...
si dia : alaahh..biru jugak kan...
aku : tak mo lah...digital..cm budak-budak je..
si dia : eh..bukan memang budak-budak ke?
aku : eerrrr....
si dia : hah..tak pun yang satu lagi tu...(bukan digital)
aku : haaa..tu lawa....sambil mencuba...warna turqoise dan oren...
si dia : sy bekenan yang oren nih
aku : sy nak biru lah
si dia : oren tu lawa
akk kedai Swacth : adek...jangan gaduh...oren tinggal yang ni je..
aku : HAH! *masam* display lagi...
si dia : alahaiiiii
aku : macam mana?
si dia : ikut lah...mana-mana pun...sy tak kisah...saya bayar je...
aku : kak...oren lah..
akk kedai Swacth : betul?
aku : aah...amek oren...

maka kat bawah nie lah hasilnya... :)



akhirnya....itulah hadiah aku untuk tahun nih...ingatkan kot dapatlah playbook kan..*gelak* tapi tak apa...aku tetap bersyukur seadanya...akan saya jaga sebaik mungkin jam ini...

'setiap detik pada jam ini mengingatkan saya kepada KAMU'

terima kasih KAMU...bagi hadiah ni...
saya memang sayang kamu...biar apa pun jadi saya tetap berusaha untuk menempuh dugaan yang datang...saya harap kita kuat...InsyaAllah satu hari nanti semuanya akan menjadi mudah dengan izinNya...kita berusaha lagi...berdoa dan berserah...



saya SaYanG KAMU



Sent from Nursha's BlackBerry®

Friday, October 7, 2011

Bawal power

set ktowang...

set KAMU

waahhh...my set...yang aku idam2kan sebelum pose lagi...akhirnya dapat jugak

ni la kedai tu...


Ingat tak pasal surprise semalam..haaa..ni la cte dia..

Konon la si dia kata nk p IKEA tu..last2 ke sini..adesss..mujur tak lompat sambil nanges2..kaber baek punye..hehehhe

Tp ps2 mkn tu..asek senyum je la kan..hehehhe..

Ape2 pun..tentiu so so so much kamu..I really2 appreiciate that surprise..I thought KAMU mg betul2 nk p IKEA je..tak pasan langsung nk ke Bawal Power nih..



sayang KAMU


Sent from Nursha's BlackBerry®

Thursday, October 6, 2011

Surprise!!!

☺keý aku nak korang sume baca print skrin ni..dah baca kan kan kan??? nak tau ape surprise...tunggu entri lepas ni..aalalalalal..


Sent from Nursha's BlackBerry®

Wednesday, October 5, 2011

Sedih di hari lahir

eerrr...nape eh?

entah la..

aku sendiri tak tau...

tapi memang rasa jauh hati sangat...

eermm...

hepi....datang lah...

biar sedey ni pergi...

tak mo la camni...

dah besarkan...

errmm...








thank you

Tuesday, October 4, 2011

My Birthday is Today 4oct2011

salam

yuhuuu...

today is my birthday okeh!

hehehehe...

bertambah dah usia aku...ermmm..

doa aku kat cni...supaya aku menjadi anak yang solehah...mendapat keberkatan dariNya...tak tau nak cakap apa dah...walaupun banyak nak cerita...tapi tak tau nak susun ayat macam mana..erm...

may b next time k..

kepada semua yang wish...thnx a lot guys...i love you all so much...

Hepi birthday to me...!!!!




i memang love you

Thursday, September 29, 2011

Percaya Padaku


Berikan cintamu juga sayangmu

Percaya padaku ku 'kan menjagamu


Hingga akhir waktu menjemputku




kamu

Thursday, September 22, 2011

150 Juta

saya kenal sayang saya

Monday, September 19, 2011

Mohon lagi kerja kosong yang ada di Malaysia ni

sejak akhir-akhir ni...aku rajin memohon jawatan kosong yang ada...mungkin ada salah satu daripadanya rezeki aku...sampai bila la aku nak kerja camni...macam tak ada masa depan iya juga....ermmm...semakin bosan...

Ya Allah...
mudah-mudahan ada rezeki untuk aku...
lapangkanlah jalan aku
bantulah lah aku Ya Allah...

terkadang rasa teraniaya pun ada juga...aku ni beriya lah berkongsi dengan rakan-rakan tentang jawatan kosong yang ada...mohon sama-sama...tetapi malangnya ada di antara mereka...tikam aku dari belakang...

aduhhh...pedih jangan cakap la...nak-nak pula...ada rezeki hamba Allah tu dapat kerja yang di mohon tanpa pengetahuan aku...dia mahu berkongsi cerita dengan aku...dia sudah pun berada dalam keadaan serba salah...nak pula perlu menghadap muka yang dia dalam kadar yang kerap...ermmm..apa boleh buat....dah memang hatinya begitu...aku pasrah...mungkin ada lagi peluang lain untuk aku...yang lebih baik dari dia...Insyaallah..

gembira atas tangisan orang lain...tentu sekali kebahagian itu tak lama kawan... :)



bantu saya...terima kasih

Thursday, September 8, 2011

Selamat Hari Raya


selamat hari raya aidilfitri 
maaf zahir dan batin

dari cokelatcomel dan keluarga

Thursday, August 18, 2011

Kerja

memang tiba-tiba aku rasa semak yang teramat sangat bila fikirkan pasal kerja...

umur dah 24tahun...tapi still macam ni..macam tak ada hasil...belajar tinggi-tinggi pun aku rasa macam tak guna...orang lain diploma gaji dah beribu-ribu...aku??? still macam ni lah...sebab tu aku rasa semak...

nak kahwin pun tak boleh...sebab income bulan-bulan tak kukuh lagi...Ya Allah..hampir putus asa aku... ;(

nekad juga lah nak cari kerja dekat syarikat swasta pula...malas layan gomen ni...gomen pun aku kontrak...elaun apa suma mana ada aku dapat...tertekan sungguh....jawatan pula macam tak diiktiraf...errggggrrhhh...

aku nak naik satu step dalam hidup pun tergendala..sebab tak ada kerja...aku dah banyak kali sebut pasal ni...pada mama...pada si dia...masing-masing cakap..suruh aku usaha...Insyaallah rezeki ada...cuma aku kena rajin cari...

memang cakap senang...aku yang tempuh ni...perit tau...mujur ada mama...cukup faham situasi aku...

semuanya masalah kerja tak seronok ni berpunca daripada gaji aku tiada untuk bulan ni...DeM la...kot ya pun nak potong...jangan ambil terus sebulan...korang ingat aku hidup hari-hari makan pasir ke>? bayar tol hari-hari dengan daun>? isi minyak kereta dengan air>? kepala hotak korang la!!!

korang buat macam ni..sama dengan korang menganiaya aku...kalau kata terlebey bayar pun...jangan sampai potong gaji aku terus sebulan...ambil lah separuh ke...kan aku boleh bernyawa sikit..ini tidak...sekali potong sebulan...masa nak raya pula tu...mana aku tak hangen...

macam mana la korang buat kerja ni... ;( tak kesian kat aku ke..memang korang tak kesian...sebab korang tak rasa...BuDuH....hurmmm

mintak-mintakkan ada la rezeki aku kat mana-mana syarikat swasta...aku dah macam dah serik dok kerja kat sini...biarpun aku dah hampir 2 tahun...tapi disebabkan perkara tu...aku memang dah rasa putus asa.!!

mama...terimakasih sebab bagi semangat kat kaklong

si dia...terimakasih juga sebab bagi dorongan pada saya...



saya tertekan tahu??

Tuesday, August 16, 2011

Perihal Raya

meh kita sambung lagi cerita...

cukup susah dan payah untuk aku mengemaskini Blog..kenapakah?? sebab tengah bahagia...haa..okay jawapan itu..? kalau tak suka..sila muntah bila dah buka puasa nanti...*ketawa* 

okay la...nak cerita pasal PUASA dan RAYA...Alhamdulillah...diizinkan Allah...tahun ini sekali lagi aku diberi peluang untuk menyambut Ramadhan Al Mubarak...bulan yang senantiasa di tunggu-tunggu oleh umat Islam...Insyaallah...dengan izinNya...aku juga di beri peluang untuk menyambut Aidilfitri yang bakal menjelma hanya beberapa hari sahaja lagi....

hari pertama puasa aku berpuasa di kampung...dapatlah berbuka puasa bersama keluarga...:)

minggu-minggu seterusnya sehingga kini...hanya berbuka seorang diri..bertemankan Black...HeHeHe...ada juga sekali sekala aku berbuka puasa bersama rakan...tapi yang seronok...berbuka puasa dengan si dia baaaannyyaakkk kali...suka suka suka...dengan keluarga tak apa...awal dan hujung puasa dapat bersama-sama..

persiapan raya aku...selesai..top to toe...cuma nak mencari kasut sepasang...tak jumpa-jumpa..apalah nasib dapat orang cerewet cam aku ni kan..*ketawa* tak apa...perlahan cari Insyaallah...nanti mesti ada...

persiapan raya si dia...hampir selesai juga..tinggal butang baju melayu dan juga seluar slack..lain-lain...semua dah ada...suke suke suke... *senyum*

ada lagi kisah nak cerita ke erk? aku rasa tak ada dah...cukup sampai di situ...lainkali..kita jumpa lagi... :)



terimakasih :)

Friday, August 12, 2011

Take Over


Hadoiiii la....kenapa entah...asyik sangat dengar lagu ni..