~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, October 4, 2010

Ucapan yang Bermakna dari Semua

Alhamdulillah..bersyukur pada yang maha esa...kerana diizinkan lagi olehNya untuk aku bernafas di bumi yang indah ini...

Hari ini genap sudah usiaku 23tahun...
gambar aku ambil dari sini...
aku penggemar kek coklat...

Banyak ucapan yang aku terima...dari malam tadi sehinggalah pagi ini...terima kasih kalian...ada yang menggunakan telefon bimbit..secara menelefon...dan melalui sistem pesanan ringkas...ada melalui yahoo messenger...dan banyak lagi...maklum lah..zaman sudah maju la katakan...

Pn.Jamaliah juga sudah menelefonku...bagi ucapan yang panjang lebar...tapi cuma yang aku dengar...semoga ditemukan jodoh dengan orang yang beriman dan dapat menjaga kaklong...*ketawa* tak kan punya banyak ucapan Pn.Jamaliah..itu sahaja yang lekat di kepala aku ini... *ketawa lagi*....maaf ya mama...!


tidak lupa juga...ucapan dari adik kesayanganku...MUHAMMAD SYAZWAN...menghantar ucapan melalui sistem pesanan ringkas...DEKWAN...tiada apa yang kaklong inginkan dari kamu sempena hari lahir kaklong ini....
kak long hanya mahu kamu berjaya dalam hidup....
berjaya di dalam SPM...jangan ulangi kesilapan yang sama semasa di PMR....
semoga dapat menjadi contoh terbaik buat MUHAMMAD SYAHMI dan NURSYAMIMI...

Sahabat baik aku...dari Kuantan..Atul..pagi lagi sudah menelefonku..mengucapkan selamat hari lahir...terima kasih kawan...


Rakan-rakan yang lain memberi ucapan...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...alhamdulillah...Amin...moga apa yang kalian doakan....akan dimakbulkan olehNya...Aminnn....hanya ucapan terima kasih yang tidak terhingga yang mampu aku balas....



doakan kebahagiaan orang..
mama tanya..bila mahu bertunang...?

No comments: