~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, October 6, 2010

sayanggggg En.Murizan.....

mmmuuuaahhhh....mmmuuuaahhhh....mmmuuuaahhhh....
mmmuuuaahhhh....mmmuuuaahhhh....mmmuuuaahhhh....

SAYANG AYAH SANGAT-SANGAT

malam tadi aku keluar dengan En.Murizan...juga bersama makcik...

lepas maghrib...langsai solat...aku memandu ke Ampang...niat utama mahu berjumpa dengan En.Murizan...rindu rasanya...setelah lama tidak bersua...niat kedua..mahu mencari telefon bimbit...untuk menggantikan telefon yang lama ini..niat ketiga....mahu menyambut ulangtahun hari kelahiran aku...

sampai sahaja di Ampang...Alhamdulillah..mudah sungguh untuk mendapatkan tempat untuk meletak kenderaan...aku pun mencapai telefon bimbit...menelefon En.Murizan...akhirnya..aku dan En.Murizan pun berjumpa...

ayah : ha..nak ke mana? nak makan di mana?
aku : hurmm....tak nak makan...nak telefon bimbit...
ayah : haaa...!! ayah tak bawa banyak wang tunai...

aku : alaaaaaaa....

ayah : mama cakap...tunggu sehingga dekwan habis SPM...lepas tu..kita beli telefon bimbit..ok?

aku : kenapa mesti kena tunggu dia..bukan dia tahu pun...*muka masam*

ayah : kesian dia...nanti lepas SPM tau-tau saja kamu dah ada telefon baru...dia pun mahu juga kan?
aku : kalau begitu..bulan 12 nanti baru boleh beli la...?

ayah : iya lah...along nak telefon yang mana?

aku : yang itu, NOKIA E5...

ayah : yang ini...*kebetulan..ada kotak telefon tersebut di sebelah ayah* berapa harganya?

aku : aah..yang ini la..harga dalam RM800++...

ayah : ayah tidak bawa banyak wang tunai ni...nanti bulan 12 kita beli ya? ayah pun mahu tukar telefon juga...

aku : hurrmm..kalau begitu..tidak mengapa lah...along tunggu..bukan apa..susah mahu menyimpan nombor telefon..kerana kad sim sudah penuh...
ayah : guna mana yang ada dulu..boleh?

aku : baiklah..

ayah : nak makan tak?
aku : mahu

ayah : makan apa?

aku : Pizza Hut...ada? *sambil tersengih lebar*

ayah : Jom...

jadi...di bawah ini adalah gambar aku bersama En.Murizan dan makcik...di Pizza Hut...

sampai sahaja di Pizza Hut...

ayah : nak makan apa...? pesan sahaja...janji habiskan..
aku : nak pizza thai seafod...nak kepak ayam...nak kentang goreng...

ayah : *bulat mata* habis ke? ayah dah kenyang....
aku : habis punya..


sudahnya...2 jam duduk dalam restoran itu...pelbagai hal kami sembang kan...seronok dapat berjumpa ayah...ayah semakin pandai bersembang dan semakin bijak mengambil hati anak-anaknya..ooo..makcik ada juga...tapi tidak banyak bersuara..hanya lebih kepada memerhati...dan menambah sedikit sebanyak perbualan kami anak beranak...

KAKLONG SAYANG AYAH....

pssstt..ayah makan 2 potong...makcik 2..dan aku 2 juga...
*ketawa*

konon sudah kenyang...akhirnya makan juga..banyak pula tu..


ayah cakap..kamera itu cantik...dia suka...

No comments: