~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, October 4, 2010

Aku dan Nursha410

aku cukup sinonim dengan nombor ini 410...sampaikan aku pernah berangan-angan menginginkan nombor plat kereta SHA 410...*ketawa*... ramai yang bertanyakan kepada aku...kenapa 410..kenapa tidak nombor lain...???

*ketawa* aku menjawab...itu nombor kegemaran aku...mereka tidak percaya...mereka masih mendesak kenapa...masih tidak boleh terima dengan jawapan itu agaknya...

akhirnya aku mengalah...aku jawab...itu adalah nombor yang amat bermakna buat aku..pada nombor itulah aku dilahirkan jam 630 pagi...pada nombor itulah aku mengenal apa itu dunia...

aku amat berterima kasih kepada En.Murizan dan Pn.Jamaliah kerana memberi peluang kepada aku untuk menghirup udara segar di bumi ALLAH ini...

TERIMA KASIH AYAH...!!!
TERIMA KASIH MAMA...!!!

Nursha pula...ialah singkatan dari nama aku...NURSYAZWANI...cuma ejaan aku tukarkan...Y di ganti dengan H...jadi apabila digabungkan dengan 410...maka lahirlah...

NURSHA410



Tiada ucapan melalui telefon kah?

No comments: