~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, October 21, 2010

Kelam Kabut? Tidak Juga


entah la...aku sendiri tidak tahu mengapa dengan aku hari ini...

telefon bimbit tertinggal...kedua-duanya pula tu...ada di bawah bantal strawberi... :(

sarapan pagi yang makcik buat juga aku tidak sempat untuk menjamah...

itu pun baru aku teringat setelah ditanya oleh makcik...semasa dalam perjalanan ke pejabat....

makcik : kaklong...makan tak telur tadi?
aku : ya allah...tak..patut la rasa cepat saja siap hari ni....makcik buat ke telur separuh masak tadi?
makcik : buat la...
aku : kejap lagi..perut meragam la ni...tak sarapan..
makcik : -------

mengapa ya? apa masalah aku hari ini...?

> bangun pagi = awal
> tidur = awal
> makan = ambil yang sepatutnya...

jadi tiada apa yang kurang...aku sendiri tidak mengerti...fikiran bercelaru mungkin....



mengapa ya jadi begini...?

No comments: