~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, October 29, 2010

Bandar Ikan Patin || Graduasi Dekwan || Drag Race

Esok pagi aku akan berangkat ke Temerloh...mahu menghadiri Hari Graduasi Dekwan..cadangannya mahu berangkat seawal 530pagi...tapi kata Dekwan...awal sangat...lebih kurang jam 6pagi..sesuai la...keadaan jalanraya juga masih tidak sibuk...tenang pemanduan... *senyum*

ayah berada di sini...dengan aku...menghadiri mesyuarat di Sepang...esok dia akan berangkat balik ke Kedah...malam ini aku keluar...membeli famous amous untuk adik-adik aku...biskut kegemaran mereka...tiada di Kedah biskut ini....jadi...terpaksa beli di sini...

Ada sesuatu yang memeranjatkan juga...nantikan ya...!!!! *senyum*

Selepas Hari Graduasi Dekwan...aku akan balik secepat mungkin ke Kuala Lumpur..mahu ke Litar Sepang pula..menyaksikan Drag Race bersama si dia...pertama kali ini mahu menonton Drag Race...

agaknya aku teruja atau tidak ya? *senyum lagi*

jadikah mahu menonton Drag Race ini?



sumber gambar semuanya dari Mama Google



maafkan orang jika orang tidak memberi respon yang baik semasa menonton Drag Race ini..

No comments: