~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, October 26, 2010

Cerita Seronok...~mahu Marah!

pada hari sabtu yang lepas...aku dan rakan-rakan pergi ke The Mines untuk menonton wayang...maklum sahaja di sana...orang ramai...hari Sabtu bukan...redha sahaja...jika ada ruang letak kenderaan yang kosong...ada la...rezeki namanya...

aku pun masuk la ke tempat letak kereta yang biasa aku pergi...pusing punya pusing tiada juga rezeki kami...akhirnya...terdapat sepasang kekasih ini...cina...aku mengikut mereka dari jarak dekat...(mahu tahu di mana kereta mereka) akhirnya mereka perasan kehadiran kami..dan menunjukkan satu arah...kehadapan...

makanya...kami pun menunggu mereka keluar dari ruang letak kenderaan itu...selesai mereka keluar....aku baru sahaja masukkan gear kepada D...dan tiba-tiba...datang satu kereta proton saga sedan...jenis lama...meluru masuk...aku dan rakan-rakan terkesima....(waktu ini aku menekan hon sekuat dan selama mungkin)......

rakan : eh..kenapa ni?
aku : pahal lak kereta ni?
rakan 1 : laaa..tiba-tiba saja...
aku : kurang ajar betul...jangan cari pasal dengan aku...
rakan : oiii...orang dah bagi isyarat mahu masuk di situ la...(cakap dalam kereta sahaja)
aku : kurang ajar
rakan 1 : pasai pa depa ni...?
gambar dari makcik google

aku depankan kereta...menghalang kereta itu keluar...seperti gambar di bawah...bayangkan volvo di bawah ialah kereta aku...kereta putih ialah kereta mamat kurang ajar tu...

gambar dari pakcik google...

reaksi orang di dalam kereta...kekasihnya mahu turun..di suruh oleh si lelaki...tapi si gadis takut...dipaksa juga...tapi menutup semula pintu akhirnya...aku dalam masa itu, sudah turun dari kereta mahu berjumpa dengan si lelaki...dalam waktu itu...si lelaki sudah mengundurkan keretanya sedikit demi sedikit...sehingga makin hampir dengan kereta aku...huh..>!

sudah la buat salah..kurang ajar lagi...

aku masuk semula ke dalam kereta...mahu beri ruang pada mereka untuk mengosongkan ruang letak tempat kenderaan itu....hurmmmm...*mengeluh*....

begitu rupanya sikap anak remaja sekarang...mungkin baru memperolehi lesen memandu...mahu tunjuk lagak agaknya...jangan ingat semua pemandu perempuan lemah...kaum lelaki boleh buat sesuka hati...

hurmmm...tidak sempat untuk mengambil nombor pendaftaran kereta dan gambar juga..marah punya pasal..sudah tidak ingat semua itu...



dia pergi konvoi waktu ini..

No comments: