~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, October 8, 2010

Cerita Basi - Rumah Terbuka Abah dan Ibu

oooppss...jangan salah faham pula...aku tau..mama dah ayah aku berada jauh di Kedah..ini rumah terbuka abang ayah aku..rumahnya dia AU3 Keramat..

banyak juga hidangan yang ada..tapi malang ya..aku tidak makan Laksa..

ini la..abah dan ibu...

makcik dan aku..sengih lebar sungguh...senyum-senyum sudah la..

makanan yang dihidangkan untuk tetamu..kuih yang berwarna hijau itu..di buat oleh makcik aku..boleh sahaja kalau mahu menempah...hubungi sahaja aku...

antara tetamu yang hadir...ramai lagi..tapi apakan daya tiada gambar..kerana aku sibuk membantu di dapur...

oohh..ya..aku pulang ke rumah jam sebelas malam...mengantuk sangat pada waktu itu...kesian juga pada abah dan ibu..tiada siapa yang membantu...

ibu abah..kaklong perlu pulang dahulu pada tika itu..kerana keesokannya hari nya..mahu mengunjungi rumah terbuka yang lain pula..jadi..kaklong perlukan rehat secukupnya untuk memandu...

apa-apa pun..terima kasih...



mahu tuntut juga gambar baju melayu dan juga songkok tinggi...

No comments: