~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Saturday, October 23, 2010

Sibuk - ~~Tidak boleh beri kerjasama dari dulu hingga KINI...

salam...

semalam aku begitu sibuk sehingga tidak sempat untuk bercerita di sini...iya...panggilan telefon dari mama juga aku tidak jawab..maaf ya mama...(aku sudah menghubungi mama semula)...panggilan dari dekwan juga tidak aku jawab...(juga aku sudah menghubunginya semula)...

sampi di rumah...terus mandi...berehat...dan tertidur...

telefon bimbit aku berbunyi..

dekwan : kaklong, abang dah sampai Bandar Tasik Selatan ni.
aku : hurmm..ok..(mata pejam)
dekwan : abang turun Serdang ye...
aku : iya..(pejam mata lagi)

bagai di kejut oleh sesuatu...aku cepat-cepat bangun..bersiap...memandu ke Serdang....baru sahaja sampai di simpang untuk keluar ke jalan besar...telefon bimbit aku berbunyi lagi...

dekwan : kaklong kat mana?
aku : dalam perjalanan..mahu ke Serdang.
dekwan : abang dah sampai Serdang ni..
aku : ek? (pelik, cepat betul dia sampai) tunggu sekejap ya..
dekwan : ok...

aku memandu ke Serdang dengan tenang...dek kerana tidak mahu melayan perasaan marah...hendak tahu aku marahkan siapa...?

imbas kembali...
(berlaku semasa aku lelapkan mata semula, selepas mendapat panggilan dari dekwan)

aku : (sambil pejam mata,masa ni..memang tidak mampu untuk membuka mata..kerana terlalu mengantuk...) ambil dekwan boleh? berani tak?
makcik : pergi la ambil...(sambil dia sedang bersantai di atas kerusi..membelek telefon bimbit)
aku : hurmmmmmmm (diam, memalingkan muka menghadap lantai...)

beberapa saat selepas itu, aku terus bangun dan bersiap...huh...! tidak boleh beri kerjasama dengan aku kah? aku betul-betul tidak larat untuk membuka mata...apa salahnya jika pergi mengambil dekwan...itu juga mahu di jadikan isu...

sudahnya..malas aku layan kerenah dia...


maaf...terlalu mengantuk malam tadi...

No comments: