~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, October 25, 2010

Cuti~~Sudah Gaji~~Beli bEg tangan

usai menghantar Dekwan ke Sungai Besi...aku kembali ke pejabat...dan mengirimkan pesanan ringkas untuk si dia....
aku : kerja ?
si dia : ya...kenapa?
aku : agak-agak ada rasa nak cuti tak?

si dia : huhuhu...ada la sikit-sikit...

aku : orang ingat nak cuti la...rabu atau khamis..nak cuti tak?

si dia : ada apa-apa program ke?

aku : hurmm..saja nak cuti...kalau dua-dua cuti...pergi merayau la...
si dia : pergi buat pasport nak tak?

aku : ok je..kad pengenalan dah ok ke?

si dia : nanti telefon JPN semula...kalau tak siap lagi..kita pergi merayau la...

aku : boleh saja...
si dia : sekarang juga orang isi borang cuti...

aku : ekekekeke :P

si dia : nanti jangan tak jadi pula...

aku : jadi la...bos orang waktu ni pergi Jerman...(ada lagi ayat lain...tidak boleh dinyatakan di sini...akan memudaratkan aku...*senyum*)
si dia : oraitt

aku : deal

makanya...aku akan menghilangkan diri pada hari Khamis ini...meneman si dia pergi membuat pasport...(apa-apa pun...kerete perlu di servis terlebih dahulu)

selesai berbalas pesanan ringkas...aku menyemak baki gaji di dalam bank...hurmmm...ada sikit saja untuk perbelanjaan...aku perlu berjimat buat masa ini...ingin memenuhkan semula bank yang satu lagi...



sedang berfikir mengenai itu...aku berjalan-jalan ke blog
rakan baik...akhirnya...teringatkan perniagaan yang dijalankan...lantas aku berjalan di blog perniagaannya itu...dia menjual beg tangan...boleh lihat di sini...sudah ada beg tangan yang aku minati...*ketawa*


baru sahaja berniat untuk berjimat cermat...akhirnya....lalalallalla...tiada komen...!



*SENYUM*




baru sahaja pergi konvoi...sudah terasa jauh....
jangan pergi jauh-jauh lagi ya?

No comments: