~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, October 8, 2010

Dinner Si Dia

si dia : orang ada dinner nanti...
aku : bila?
si dia : sabtu ni..hurmm...
aku : ooohh...
si dia : tolong orang boleh?
aku : apa dia?
si dia : carikan baju...
aku : tema apa?
si dia : kasual..
aku : ok...tapi dia kena ikut orang la...
si dia : bila nak cari..
aku : nanti la..

akhirnya..hasil daripada perbualan ini...aku dan si dia telah pergi ke Sunway Pyramid pada hari Rabu yang lepas...

ini yang aku beli

rm25...aku minta kurang lagi...jadi la RM 20

baju ni..memang tidak boleh dikurangkan lagi harganya...*senyum* RM 99 (walaupun mahal..tapi aku puas hati...sebabnya...kainnya sangat lembut dan selesa...

apa nama baju ini ya? aku panggil 'ves' sahaja..apa namanya..ada sesiapa boleh bantu...? harganya RM159...tapi di kedai itu ada potongan harga 50%...jadi la lebih kurang RM 79.90...

dah beli yang lain-lain mahal harganya..jadi tali pinggang..aku beli yang biasa sahaja...harganya RM10...*ketawa* sebabnya bajet perbelanjaan semakin kurang...*ketawa*

seluar pula harganya RM 30...

jadinya kamu semua kira la sendiri berapa yang telah habis untuk 'mengkacakkan' penampilan si dia ini...

tidak mengapa sayang...janji kamu berpuas hati..

oohh yaa...ada 1 lagi...tali leher...gambar akan masukkan...setelah si dia meng emailkan gambar tersebut..


harap kamu gembira...

No comments: