~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, October 29, 2010

The Other Guys

oohh...oohh..sangat tidak seronok bagi aku..sungguh membosankan...sudahnya aku tidur sahaja di dalam panggung..kepala juga masa itu..sudah mula pening-pening...adoiiii...

menonton cerita ini kerana mahu memenuhi hajat si dia... *senyum* sekali sekala menurut kata si dia..tidak salah bukan...selalu kata aku sahaja mahu dituruti...

cerita ini mengisahkan kehidupan 2 orang polis...yang itu sahaja aku ingat...yang lain-lain 1 pun tidak ingat...dan tidak tahu hujung pangkal cerita...mahu lebih lanjut..pergi menonton sendiri..atau pun tanya pada rakan-rakan yang sudah menonton cerita ini...

aku cadangkan..jangan pergi menonton cerita ini...

ada bahagian lawak kah>? ada juga...tapi tidak mampu untuk membuat aku tersenyum mahupun tergelak...

aku pergi menonton wayang kerana aku mendapat tiket percuma dari GSC Cinema...sempena hari lahir aku yang lepas...aku tebus sahaja...ini tiketnya...




maafkan orang atas sebab kesihatan
yang tidak berapa mengizinkan...

No comments: