~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, October 12, 2010

Nursha dan Kenduri Kahwin Kak Ida

Pandangan awal aku terhadap Kak Ida...

aku bermonolog sendirian...
situasi...di rumah sewa Kuantan...
(kak ida mahu melihat keadaan rumah...sebelum membuat keputusan ingin menyewa bersama kami)

kami =kak zaza dan aku...

-entah apa-apa la akak ni..serabut sahaja aku melihat dia...macam bagus-

akhirnya..setelah beberapa bulan duduk dengan kami...hubungan bertambah rapat pula..berdosa aku buruk sangka pada Kak Ida...(tidak mengapa...aku sudah memohon maaf dari dia..)

hubungan kami diibaratkan seperti adik beradik..sangat akrab...tambahan pula..aku paling muda di antara mereka bertiga..kerenah aku mereka layankan sahaja...aku pula..lagi lah suka dan bertambah sayang dengan mereka...

yang paling memanjakan aku...Kak Zaza....

gambar Kak Zaza tidak dapat aku ambil semasa kenduri..kerana kami pergi waktu yang berlainan..aku bertolak awal sedikit kerana takut sesat jalan...

ini adalah gambar semasa hari pernikahan Kak Ida...


selepas kenduri ini...aku berjalan-jalan di pasar payang...nantikan sahaja cerita yang terbaru ya...


kita bila pula?

No comments: