~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, October 12, 2010

Nursha dan Kuantan

hari minggu yang lepas aku menghabiskan masa di Kuantan dan Terengganu..habis sahaja waktu bekerja...aku pergi mengambil makcik...lebih kurang jam 7 petang baru sampai di Tol Bentong...sesak juga jalan...

akhirnya...jam 930 malam aku tiba di Kuantan...(awal juga aku tiba di Kuantan...aku sangkakan akan tiba pada jam 1030malam...tapi awal sejam pula) rakan baik aku menyajikan makan malam..tomyam ayam...sedap...tambahan pula aku ini yang sedang kelaparan..begitu juga makcik aku...siap sahaja makan...aku mandi dan keluar bersama Atul...

kami bersantai di Benteng...kalau sesiapa orang Kuantan...tahu lah di mana kami menghabiskan masa bersama di malam itu...ada juga beberapa keping gambar untuk kami jadikan kenangan pada masa akan datang..dapat jugalah aku kongsikan gambar tersebut bersama kalian...

*ohh...abaikan beberapa aksi yang kurang sopan dari aku dan rakan-rakan...*



mohon maaf sekiranya ada melakukan sebarang kekhilafan...

No comments: