~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, October 13, 2010

Nursha410

reaksi kali pertama orang bercakap dengan aku melalui telefon...
-umur berapa ni?
-orang mana?
-suara macam budak-budak la...
-boleh cakap kuat sedikit...
-nanti kalau ada masa lapang..nak jumpa la..nak tengok tuan punya suara macam mana..
-anak bongsu ya?

reaksi kali pertama orang berjumpa dengan aku...
-ni ke orang yang saya bercakap hari tu..
-perangai macam budak-budak...umur dah 23 la...
-besar juga ya...! *marah*
-tak sama dengan suara la...
-macam orang lain sahaja ni..
-betul ke dah 23 ni? (tidak tahu sama ada mahu bercakap aku lagi muda atau sebaliknya)
-anak tunggal ya?

apa pun tanggapan kalian..
aku tetap begini adanya...
tiada yang berubah..
mahupun di ubah..aku tetap aku..
semua kurnia dariNYA..
aku bersyukur kerana di beri peluang bernafas di bumi pinjamanNya....




"orang suka dengar suara dia...rasa tenang sahaja..."

No comments: