~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, October 8, 2010

Cerita Basi - Rumah Terbuka Rakan Pejabat

pada hari yang sama..pada sebelah petangnya pula..aku dan rakan-rakan pergi ke rumah terbuka Dr. Farah... tidak banyak sangat makanan yang ada..kerana aku sampai pun sudah petang...jadi ini sahaja gambar-gambarnya... aku tidak mengambil banyak gambar kerana sibuk menikmati kesedapan tosei...itu kan salah satu kegemaran aku...*senyum* teman setia...mengikut aku sampai ke sini ya...lihat sahaja aksinya...
mak kak liza juga ada..ooh ya..itu pemandu kacak..di sebelah kiri mak kak liza..tetapi sayang..tidak pandang kamera pula.. aku dan juga gee..tidak dapat di pisahkan lagi... kami bertiga juga tidak dapat dipisahkan..Ida sahaja yang tiada... tidak pasti...mengapa aku menjadi sedemikian rupa...lihatkan sahaja ya..


maaf kerana tidak lama di rumah kamu.. memberi peluang pula kepada rakan- rakan kamu yang lain untuk menjamu selera..

No comments: