~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, October 20, 2010

PENGUMUMAN

PADA HARI AHAD YANG LEPAS....

AKU MENGALAMI KECEDERAAN...
TEMPAT KEJADIAN :
HENTIAN SEBELAH HICOM (si dia...tolong betulkan...di mana kejadian ini berlaku)


WAKTU KEJADIAN :

PETANG AHAD...


YANG TERLIBAT :
PINTU KERETA
& JARI AKU...

entah macam mana ya...jari aku boleh terkepit pada pintu kereta...hurmm..aku juga musykil...*usap dagu*.... aku ceritakan kembali...
aku : owang nk k*n*i**g....(oh..maaf..bahasa agak kasar) carikan toilet...
si dia : iya lah..nak berhenti la ni...

sesampai di hentian tersebut...aku pun turun dari kereta...pintu di buka..dan aku menutupnya kembali...tiba-tiba...ADUHHH...SAKITNYA...aku terus ke tandas...

dalam tandas...berdiri menghadap cermin...

aku " aduhh...sakitnya..macam mana boleh terkepit ni..."(dalam hati risau..takut kuku menjadi hitam...nanti tidak lawa...tidak langsung fikirkan kesakitan yang bakal aku lalui...)


selesai tugas di tandas...aku pergi ke kereta...masuk sahaja dalam kereta...
aku : jari owang sakit...*muka masam*
si dia : kenapa..?

aku : sepit pintu... *nak nangis*

si dia : laa..pintu mana...?
aku : pintu kereta...*tahan nangis*

si dia : meh tengok...lahaiii..macam mana boleh kena ni...? patut la tadi masa kunci kereta pintu tak rapat...(sambil urutkan dekat ibu jari...tiup-tiup sikit..untuk kurangkan rasa sakit aku)
aku : sakit la...sakit ni...nanti kuku jadi hitam tak..? bengkak tak...? macam mana nak buat kerja nanti...kuku hitam tak lawa...tak nak..tak suka...lama tak kuku ni hitam...? macam mana nak hilangkan hitam ni...? kenapa jadi macam ni...tak nak...tak suka...*NANGIS esak-esak*

si dia : alaa...sikit je ni...tahan la..nanti kita cari ais...letak kat jari ni..biar darah tu cepat beku..nanti cepat baik...
aku : nanti kuku tak lawa...
*nangis lagi*
si dia : dah la..sikit je ni...tahan sikit..ok...?

aku : ye la..
(sambil lap airmata dengan selendang yang memang ada dalam kereta aku)

si dia meneruskan perjalanan...

aku : lama tak kuku ni hitam...? kenapa macam ni...? kuku hitam tak lawa la...(sambil pegang dan tengok di tempat yang sakit)
si dia : haa..usik la...pegang lagi kat situ...biar nanti kuku tu hitam lama-lama...lambat baik..

aku : ye la..tak usik la..orang biarkan je...

gambar terbaru...
si dia : eeii..dia ni..kenanya sikit je...nangis macam budak-budak..orang kena lagi teruk tau..kena dengan silinder...lagi sakit...tu sikit je...dah nangis...
aku : sakit la..tak pernah kena...pertama kali ni...
*muka masam*


bila orang bertanyakan kepada aku...bagaimana boleh terjadi kejadian itu..aku menjawab...
"tak tau lah..tau-tau dah sakit..."

iya...sungguh..aku tidak tahu bagaimana ianya boleh terjadi..



terima kasih atas keprihatinan kamu...

No comments: