~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, October 27, 2010

Beg Tangan Baru? || Menyihatkan Sayangku

oohh..iya...petang semalam..balik saja dari kerja aku singgah ke rumah rakan baik...dia sekarang sibuk menjual beg tangan...kalian boleh melawat di sini..jika berkenan...sambar la satu...tekan di sini ya...

aku memang bekenan dengan 1 beg ini...tapi bila tengok keadaannya...kecil sangat..tidak muat untuk menyimpan khazanah alam aku di dalamnya...makanya aku berkenan dengan beg yang ini...aku dah mengubahsuai sedikit beg tangan ini...*senyum*


pagi tadi...mahu servis kereta..banyak yang sudah tidak kena dengan sayangku ini...perlu diberi ubat supaya sihat semula...aku menelefon bengkel kereta :

aku : hello...saya mahu buat temujanji..
miss : untuk servis ya? hari apa?
aku : aah servis...hari ini...sekarang...
miss : pagi sudah penuh...petang ada la..
aku : alaaa..memang tiada kekosongan langsung?
miss : nombor kereta apa ya?
aku : WUC 1*1*...
miss : ok lah..kalau pagi pukul 1130 boleh?
aku : hurmmm..ok lah...
miss : terima kasih...
aku : sama-sama

pertama kali ini terjadi..selalunya jika aku telefon masih terdapat kekosongan...tetapi malangnya hari ini...tiada kekosongan buat aku...*sedih*....aku pun bergegas siap..dan pergi ke pejabat...jam 900pagi sampai pejabat *ekekekek*...
jam 1100pagi...aku keluar semula...terpaksa..selalunya..tidak begini...aku servis pagi..masuk lewat dalam jam 1030 pagi..hari ini..sudah jadi 2 kali kerja pula...huh...

sampai di bengkel..aku di layan dengan baik sekali...di sakat..itu sudah mesti...aku mengadu itu dan ini berkenaan sayangku...mereka memulakan kerja...aku puas hati...cuma?
aku mengadu berkenaan tingkap...mengapa ya bila di depan mekanik itu...tingkap sayangku..sihat seperti biasa...aduhaiiii...malu aku dibuatnya...tidak mengapa...sudah berjanji dengan mekanik Bob...dia menyuruh aku datang semula sekiranya ada bunyi-bunyian tersebut...*senyum*...selesai masalah...
tayar sayangku ditanggalkan...untuk membetulkan semula keseimbangan dan penjajaran...hampir sejam lebih..kereta aku siap...aku pun kembali semula ke pejabat...

segala yang aku buat..semua tidak kena...gara-gara tidak sabar mahu bercuti esok...*ketawa*...



mahu ke mana ya?

No comments: