~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, October 20, 2010

kini kembali

assalamualaikum semua...

lama aku mendiamkan diri dari dunia blog ini...tidak tahu mengapa...tiba-tiba aku menginginkan ruang untuk bersendirian....

banyak perkara yang terjadi sepanjang aku mendiamkan diri...antaranya ialah..:

1. jari aku tersepit....dekat pintu kereta...
2. makan steamboat di Meaps Restaurant...
3. makan pizza bersama rakan-rakan di Bangi...
4. memakai baju korporat yang baru siap...(di tempah pada awal tahun)
5. menonton wayang cerita jangan pandang belakang congkak...
6. menonton wayang juga...cerita magika...
7. melayankan kerenah dekwan...
8. balik menjenguk nenek di kampung...
9. bersantai bersama si dia...
10. LEPAK di rumah...

nantikan sahaja cerita-cerita tersebut....akan aku coretkan di sini....


baru terasa hendak menulis...

No comments: