~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, September 30, 2010

Segan nk shout....???!

malas mahu bercerita kisah malam semalam...baik aku lupakan sahaja...lagi diingatkan...lagi sakit kepala aku dibuatnya....

bercerita mengenai hari ini...pagi tadi aku telah menerima email dari seseorang yang berada di U*P....*ketawa* masa itu aku sedang bersarapan pagi sambil membelek email..kalau-kalau ada email yang baru aku terima....ada satu yang menarik mata aku..untuk terus membaca kandungannya....

kandungan email...

Salam sha...
bleh pass No Phone you tak??? no aritu tah letak mana ilang plak.... search internet jumpe blog u tapi segan nak shout kat situ...ekekekeke

aku hanya mahu letakkan salinan ayat tersebut...jika aku menempelkan skrin cetak maka akan keluar alamat emailnya...tidak rajin pula aku mahu memadamkan apa yang patut...

sedang membuat tugas rasmi...terselit pula satu kisah lucu tersebut...sedang bersarapan mahu menjerit juga aku...tersedak jugalah dibuatnya...*sedang makan roti ketika itu*....setelah membaca ayat tersebut.....*ketawa*

rupa-rupanya setelah aku kaji sendiri...barulah aku perasan...jika aku meletakkan nama penuh aku di ruangan carian Google...maka akan terteralah alamat blog ini..tersergam indah juga...*mahu ketawa lagi*....

tapi tidak mengapa...itu juga salah satu cara berkomunikasi..dalam tugasan rasmi juga tidak salah bagi aku..jika ada gurauan sebegitu...



tiada apa yang mahu diperkatakan...

No comments: