~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, October 8, 2010

Cerita Basi - Open House Si Dia

ok..pada tahun ini aku banyak menghadiri rumah terbuka...jika tidak..tahun sebelum-sebelumnya..aku lebih suka duduk di rumah sahaja...

kali ini mahu bercerita pasal rumah terbuka Si Dia...*ketawa*

setelah aku bersusah payah..menelefon teman di sana sini..supaya dapat menemani aku ke rumah si dia...akhirnya..tersangkut jugalah teman yang seorang ini...

semasa perjalanan baru bermula..aku antara mahu dan tidak untuk senyum...kerana takut...*ketawa lagi*

makanan sangat banyak..malangnya..semua bukan kegemaran aku...jadi aku tengokkan sahaja...makan jugalah mee kari..

ini lah dia..teman yang menjadi peneman setia aku...

ada 2 tempat makan...tapi aku tidak sempat untuk mengambil gambar..segan pun ya juga...*hihihih*

akhirnya..tibalah masa yang aku nanti-nanti...BALIK...*senyum*

satu-satunya...gambar aku dan Si Dia...penuh...


oohh...terima kasih kerana menjemput saya...

maaf lah..jika ada perangai ataupun tingkah laku saya yang kurang menyenangkan..kerana itu adalah diri saya...*senyum*



saya suka dengan gambar ini..
jika telefon boleh diletakkan gambar dinding...
sudah pasti gambar ini yang menjadi pilihan
hati saya...

No comments: