~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, October 5, 2010

Hadiah yang Nursha Dapat

baiklah...masih bercerita mengenai hari lahir aku...tahun ini yang paling tidak dapat aku lupakan..kerana apa yang aku inginkan...telah aku perolehi semasa hari lahir aku pada kali ini...

aku telah lama mengingkan seutas jam tangan...alhamdulillah..aku perolehi...
aku juga menginginkan sebuah kamera...cemburu melihat rakan lain mempunyai itu..jadi aku diam sahaja..kerana aku tahu..belum mampu untuk membeli...kerana masih ada tanggungan lain..alhamdulillah...aku dapat juga hadiah ini..
sahabat di pejabat menghadiahkan anak patung yang sangat comel...

hadiah dari si dia...(terima kasih banyak-banyak...) sayang kamu...

telah aku gunakan kamera ini..aku bawa ke mana sahaja aku pergi...aku sangat seronok...
*perlu mencari bag tangan yang besar sedikit supaya muat untuk membawa kamera ini di mana sahaja aku pergi....*


sekarang mahu bercerita mengenai hadiah jam tangan...

perbualan aku bersama rakan baik..

sedang aku sibuk menyiapkan kerja...tiba-tiba aku dapat pesanan ringkas...
-weiii...ada simpan resit bank hari itu...? nanti aku datang ambil..macam-macam hal la bank ni..-

aku membalas pesanan ringkas tersebut...
-ada..masih dalam simpanan aku...baiklah..nanti datang pejabat aku...-

sampai sahaja dia di pejabat aku....

kawan : kau ke mana..dekat setengah jam aku tunggu...mana?
aku : ini resit..betulkan kena bayar guna akaun yang ini...kalau salah, aku minta maaf..aku tidak pernah bayar menggunakan akaun itu..hanya buat apa yang di minta kau..
kawan : ha..betul la ni...*nada yang nak marah*
aku : aku buat apa yang kau suruh sahaja..
kawan : hurmmm...nah...
aku : waahhh...apa ni...alahaiii kau ni...
kawan : eh budak ni...ambil la...Selamat Hari Lahir Kawan...!
aku : ohhh...terima kasih...
kawan : ada 2 hadiah...1 untuk Hari Lahir kau...1 lagi untuk Hari Persahabatan...bila?
aku : Hari Persahabatan...1 ogos...
kawan : betul pun...ambil lah..nak tunggu orang buat kejutan untuk aku entah bila...
aku : alaa...kau ni...terima kasih beb....
kawan : aku sebenarnya..tidak tahu macam mana nak buat kejutan untuk kau..lepas tu..aku teringatkan resit bank..aku jadikan itu punca untuk berjumpa dengan kau...
aku : pandai kau kan...saba je la aku...

ini beg yang digunakan untuk menyimpan hadiah tersebut...

isi didalam...

hadiah pertama...

bila aku buka..jujur aku cakap..aku ingat cuma ada anak patung kecil yang comel itu sahaja...

tetapi..apabila aku angkat sahaja anak patung itu...Ya Allah..terkejutnya...tak usah di cakap...kerana...(baca lah dekat situ...ada sebab mengapa aku begitu terkejut dengan hadiah ini...)
viwy_garage


ni hadiah yang kedua...sempena dengan Hari Persahabatan Sedunia...Terima Kasih Kawan...sudah hampir 17 tahun kau masih setia menjadi kawan aku...kau ialah sahabat terbaik penah aku jumpa...
aku sayang kau..


ini pula hadiah yang diberikan oleh rakan di pejabat...lihat sahaja gambarnya..

aku sedang sibuk menyiapkan kerja di bilik fail...tiba-tiba...aku menerima beg yang comel ini...

comel kan?

disertakan kad juga...tiada gambar pula..harap di maafkan...


banyak betul dapat hadiah tahun ini...tetapi KEK tiada..aku mahu kek juga...



Terima Kasih sekali lagi....

No comments: