~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, December 31, 2010

Kenangan 2010

pada tahun 2010 aku membina kehidupan sebagai seorang gadis remaja....membuka mata untuk melihat dunia luar...mencari rezeki untuk diri sendiri...membuat perubahan yang perlu untuk menjadi seorang gadis remaja yang matang...menggunakan akal fikiran di dalam setiap hal...kadang kala tergelincir juga...emosi tetap menguasai diri...perempuan bukan....maklum sahaja...

di antara perkara yang telah aku lakukan sepanjang tahun 2010....(mungkin ada juga yang tertinggal)

> mencari kerja di merata tempat....UPM Medic > UPM Ekologi > Puchong > UPM Kejuruteraan sehingga sekarang...ternyata aku seronok dengan kerjaya sekarang walaupun ianya tidak sehebat rakan aku yang lain...tetapi tidak mengapa...perlahan-lahan aku membina kerjaya..

> berjumpa dengan rakan-rakan yang suka berjalan di UPM Kejuruteraan...percutian kami pertama ke Cameron Hinghlands....ada di dalam tampalan sebelumnya...

> percutian kedua ke Port Dickson...membawa si dia juga...*senyum* ada juga pada tampalan sebelumnya...

>mendapat hadiah untuk hari lahir yang ke 23..iaitu sebuah perakam gambar pegun (kamera) aku bawa ke mana sahaja....

> membeli telefon bimbit baru...*senyum lebar* sama model dengan si dia....

> jari aku tersepit pintu kereta....sehingga sekarang belum baik...masih ada kesan darah beku di kuku...*monyok*

> mama membantu aku untuk membeli kereta baru....kereta zaman aku belajar dahulu telah di tukarkan kepada yang lebih baik...dan menarik...terima kasih mama...

> kereta baru = calar, tempat sportlight pecah terkena batu, rim sukan (baca: sport rim) kereta calar...hurmmm...kereta baru kan...mesti ada semua itu...tunggu masa untuk di letak tinted...

> berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 20kg....*yipppppiiii*...semakin comel sekarang...

> sekarang menderita sakit pening-pening kepala...semoga tahun hadapan penyakit ini beransur pulih....

> makcik bertemu jodoh...insyaallah...

> AKU MEWUJUDKAN MUKABUKU (atas desakan rakan-rakan) dengan bantuan si dia....si dia yang mewujudkan MukaBuku aku...

> aku mewujudkan BLOG NURSHA410...*senyum* sehingga sekarang masih beroperasi...

> aku dan makcik pergi ke Terengganu menghadiri perkahwinan Kak Ida

> sebulan selepas kenduri....aku menerima khabar...perginya suami Kak Ida...akibat lemas *menangis*

> menghadiahkan si dia Porch Bag...sempena hari lahir si dia yang ke? 29 tahun....

> sepupu (lelaki) yang paling rapat, Angah telah pun selamat bertunang...

> alhamdulillah...DekWan telah habis SPM..moga terbaik untuk dia...

> DekMimi dilantik sebagai Pengawas Sekolah...

> menonton wayang entah berapa kali bersama si dia...(timbunan tiket wayang masih ada di dalam simpanan aku)

> pertama kali menjejakkan kaki di LowYat...bersama si dia...*ketawa* terlalu banyak kenangan bersama si dia...

dengan keluarga pula apa ya?

> aku rasa tidak banyak sangat...kami juga tidak pergi bercuti untuk tahun ini..mengapa entah...sibuk agaknya....*masam*

> eh....rasanya ada...pergi ke Tambun....ada Hari Keluarga pejabat ayah....kurang seronok...kerana pekerja tidak menghormati bos mereka...

> kami banyak keluar makan bersama-sama....itu sahaja...

> mama mendapat hadiah beg tangan Bonia bernilai RM1999...sempena hadiah hari lahirnya yang ke? 48 tahun....

kenangan 2010 lebih banyak bersama rakan-rakan....kerana mereka lebih hampir dengan aku...jika mahu di bandingkan dengan keluarga....tidak mengapa...mungkin ada waktu lain yang lebih gembira..nantikan sahaja...

mungkin itu sahaja yang ada...mungkin ada juga yang tertinggal...tidak mengapa...sekurang-kurangnya...ada yang melekat di ingatan bukan...*senyum*



SELAMAT TINGGAL 2010

SELAMAT DATANG 2011






terima kasih

No comments: