~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, December 1, 2010

Cerita Malam Tadi

selesai mandi dan menunaikan perkara wajib...aku melayari internet...biasa la...mahu bersembang dengan si dia di YM...dan juga MukaBuku...tiba-tiba lain pula jadinya...

Al-kisahnya begini....
(via ruangan sembang di MukaBuku )

si dia : sibuk kah?
aku : tidak pun..baru selesai solat..
si dia : ooohhh...ingat sibuk ke
aku : bagaimana dengan telefon bimbit itu, sudah telefon orang itu?
si dia : sudah telefon banyak kali..tetapi tidak berjawab
aku: pulak dah...ada meninggalkan pesanan ringkas? beritahu dia, sudah banyak kali telefon..tetapi tidak berjawab..
si dia : malas lah..nanti cakap tidak serius pula
aku : cuba la dahulu
si dia : malas la..merajuk kejap...
aku : dia ni...
si dia : tolong telefon boleh?
aku : nombor? nama? tetapi esok baru orang telefon..
si dia : sekarang tidak boleh?
aku : kalau begitu...telefon sendiri la..mahu ke tidak? tak kan itu pun susah...
si dia : aik...dia pula marah?
aku : siapa tidak marah...perkara senang..lakukan sahaja lah...huh...
si dia : ok lah..ikut lah mahu kata apa pun...

aku....terus keluar dari MukaBuku begitu juga YM....tonton Asmara episod terakhir...tetapi hanya separuh jalan..ada saudara datang melawat..menjemput untuk kenduri kahwin adiknya...aku tika ini sudah pun berada di dalam bilik...melayan perasaan...

*sudah lah aku merajuk...tidak di pujuk pula tu...alahaiiiiiiiii...sedih betul rasa...*

psstt..makcu...cakap hari tu...orang jawa ini romantik...hurmmmm...bagi saya...tidak sama sekali...bayang romantik pun tiada....




ya kah?

No comments: