~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, December 8, 2010

PD 1 - Membeli belah

perhatian...gambar-gambar di bawah aku tidak meletakkan sebarang tanda dek kerana perisian yang selalu aku gunakan...tidak dapat digunakan...maaf...makanya jangan ada yang mengambil gambar-gambar di bawah tanpa keizinan...kerjasama anda amatlah saya hargai...

gambar-gambar ini di ambil semasa membeli keperluan untuk di bawa ke PD...aku tidak mahu menerangkan panjang lebar...lihat sahaja gambar yang ada...


gee dan ida....dan ayam juga..


amin dan ida...kak liza n gee...


kakliza tengah pilih kentang...
ida tengah gaduh dengan Gee...*ketawa*


aku yang sedang menggedik...*senyum*


muka apa ya? aduhhh budak ini..kalau dapat
buat muka..begitu lah jadinya...


mencari senarai barang yang hilang...
hasil tangkapan..


ooppsss..gambar bersepah pula..tidak ikut
susunan....


orang terlalu ramai pada malam itu...


lihat sahaja ya...akhirnya kami selesai membayar


masih mencari air kah?

sedang membeli belah..perut aku sudah berkeroncong...minta makanan...*ketawa*...selesai sahaja membeli barang kami berangkat ke Sate Haji Samuri...*senyum* seronok-seronok dapat makan sate...terima kasih ida belanja kami...



selesai makan...gee, kak liza dan amin sibuk melihat akan barang permainan ini...aku tidak begitu teruja..aku lihatkan sahaja..lama kelamaan...terasa ingin mencuba pula..lantas aku bergaduh dengan Gee...tidak mengapa..aku jika tidak bergaduh dengan Gee 1 hari..tidak sah kata orang...*ketawa*



segalanya selesai...

nantikan pula..perjalanan kami ke PD..




masa ini..saya belikan makanan kegemaran kamu...

No comments: