~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, December 10, 2010

sampai mana?

simpan dulu ya cerita PD...akan aku sambung kemudian...

malam tadi....aku bersembang dengan si dia...melalui YM...

aku : dah fikir habis-habis ke?
si dia : apa?

aku : bila nak masuk minang....

si dia : uiks...boleh kah?

aku : huhuhu...berat hendak menjawab soalan itu...

si dia : tahu tak apa...
aku : sampai mana la hubungan kita ini kan...

si dia : entah lah..orang pun tidak tahu...

aku : kalau mak sudah ada calon untuk dia...terima sahaja...

si dia : mak tidak mahu carikan...dia suruh cari sendiri...
aku : sampai bila mahu tunggu orang..dia bukan muda lagi...
si dia : orang tahu...

aku : dia tahu kan keadaan kita macam mana...hubungan ini macam tidak nampak penghujungnya...macam tidak ada penghabisan...

si dia : orang sudah selalu kena macam ini..biar lah..berat untuk di fikirkan...
aku : seronok memang la...tapi sekejap sahaja..lepas itu terluka...

si dia : ya...orang tahu itu...orang tidak mahu kecewakan sesiapa...
aku : orang minta maaf awal-awal sekiranya suatu hari nanti akan terpaksa buat hati dia terluka...orang akan cuba sedaya upaya elakkan perkara itu dari terjadi...
si dia : baiklah...

aku tidak tahu apa perasaan dia tika itu...sedihkah? marahkah? kecewakah?

ooohhh si dia...maafkan saya...tidak sepatutnya ayat itu yang terkeluar dari mulut dan hati saya malam tadi...tetapi itu hakikatnya...jika suatu hari nanti saya TERPAKSA lupakan kamu demi menuruti kata keluarga...maafkan saya sayang....

aku tidak pernah sama sekali menganggap mengenali kamu satu kesilapan...malah perkenalan dengan kamu...merupakan suatu perkara yang terlalu menggembirakan aku...kegembiraan itu tidak ada pada orang lain selain kamu...

apa yang perlu kita lakukan...??? bantulah aku...

acap kali memikirkan perkara ini..hatiku menjadi sayu...menjadi pilu..airmata aku tidak dapat di tahan...hati aku begitu rapuh untuk menempuh dugaan ini..kuatkan lah semangat aku sayang...tabahkan hati aku...sokonglah aku dalam apa jua keadaan pun...





tidak mahu kehilangan kamu...

No comments: