~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, December 8, 2010

PD 2 - Dalam Perjalanan

seawal 530am...aku sudah pun bangun..untuk mengemas beg...dan juga barang-barang yang perlu di bawa...selesai semuanya..aku mandi...dan mengejutkan ida...ohh ya..ida tidur di rumah ku...

seperti yang kami janji pada malam semalam....berkumpul di rumah Gee..jam 730am...tetapi fahaman aku...730am bergerak dari rumah...haiiiyaaaa...maafkan kami kawan...*senyum*



jam 8am kami bertolak...aku pun menghantar pesanan ringkas kepada si dia (sambil memandu) oohhh jangan tiru aksi ini..sangat berbahaya...

aku : kami sudah bertolak
si dia : aik..awal...cakap 830am?
aku : masing-masing sudah siap...jalan saja lah
si dia : nanti sudah bertolak..orang beritahu...
aku : agak-agak sampai dalam pukul berapa ya?
si dia : dalam pukul 9am...jumpa di hentian seremban
aku : baiklah



kami bergerak dari Serdang 2 kereta...kereta Amin (kak liza dan ida)....kereta aku (gee dan nora)....dalam perjalanan..kami sempat bergambar...seronok ya...berkonvoi begini...aku sudah lama tidak berkonvoi.....

setibanya kami di hentian seremban...orang terlalu ramai...mujur ada ruang kosong...boleh juga kami menikmati hidangan pagi...lihat sahaja aksi-aksi kami....







sudah berjanji mahu berjumpa dengan si dia di hentian Seremban...hampir setengah jam menunggu...si dia pun tiba bersama izat...si dia menghantar pesanan ringkas...



si dia : saya lapar...

sampai sahaja si dia di Shell hentian Seremban...aku mendapatkan si dia..

aku : mahu makan apa? orang belikan?
si dia : mana sempat...semua sudah mahu bertolak kan?
aku : aah..
si dia : tidak mengapa...pergi petronas sahaja
aku : dunkin donut ada kan?
si dia : sudah ada..
aku : ok..

aku meninggalkan dia...dan pergi kereta...berjumpa semula di petronas..menemani si dia membeli dunkin donut...dan kami memulakan perjalanan semula.....

nantikan pula sambungan cerita PD ini ya...setibanya kami di sana...




sangat seronok pada saat ini...

No comments: