~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, December 2, 2010

Ngangkung punya hal !

baiklah..aku sudah menonton cerita Harry Potter....akan aku ceritakan pada tampalan seterusnya...

masih aku ingat...kali terakhir aku menonton Harry Potter ini ialah beberapa tahun lepas...siri pertama Harry Potter...masa mula-mula Harry masuk belajar di Hogwarts...*senyum*

ini sahaja yang aku tahu...siri selepas itu, aku tidak berasa teruja mahu melihatnya..jadi lebih baik di biarkan sahaja bukan....

*senyum* malam tadi...punya lah buat kerja gila...membuat keputusan untuk menonton wayang di Sunway Pyramid...cerita Ngangkung...apakan daya...jam 9pm dan 11pm....tiba di Sunway juga sudah lebih jam 9pm...lupakan sahaja niat untuk menonton Ngangkung....11pm terlalu lewat...aku tidak mahu...

si dia : Laa...sudah tiada ni..jangan la buat muka begitu...
aku : mahu tengok cerita Ngangkung lah !
si dia : kita pergi GSC mahu?
aku : sekarang? kalau tiada juga bagaimana? GSC di mana?
si dia : kita cuba dahulu...dekat Summit...
aku : jom..(terus keluar dari barisan dan bergegas ke Summit...)

tiba di Summit...alhamdulillah...tiada kesesakan lalu lintas....hanya mengambil masa kurang daripada 15minit...

bergegas ke kaunter tiket...MasyaAllah...panjangnya beratur...huwaaaaa...*sedey*...tetapi tidak mengapa...beratur sahaja...ada rezeki....Alhamdulillah...

si dia : pergi tengok Ngangkung ada pukul berapa....
(sebabnya..beratur terlalu panjang...skrin yang memaparkan
waktu dan cerita tidak nampak di pandangan)

aku : malas..dia pergi la...orang tunggu di sini...

si dia pun pergi...berita yang aku terima...Ngangkung ada pukul 10pm...*aku sambil tengok jam* baru 930pm..sempat rasanya...si dia berkata lagi...kalau tiada Ngangkung...kita tengok Harry Potter okay? aku? tiada jawapan untuk itu...

tiba di kaunter...

akak GSC : ya adik..selamat datang...mahu tengok cerita apa ya?
aku : Ngangkung ! Ngangkung...! *muka teruja*
akak GSC : ini skrin...tinggal tempat duduk di bahagian hadapan sahaja...
aku : alaaaaaa....Harry Potter lah *masam*
akak GSC : Harry Potter, 10pm 2 orang...terima kasih..selamat menonton
aku : sama-sama....
*berlalu dengan muka masam sambil pandang si dia*


si dia : eh..orang tidak cakap apa pun...dia yang pilih..orang sudah tanya tadi..tempat duduk di bahagian hadapan...boleh ke?
aku : tidak mengapa lah....

haa...begitulah al-kisahnya...mahu tengok cerita Ngangkung punya pasal...haru biru jadinya malam tadi...




terima kasih sudah bagi duit...

No comments: