~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, January 3, 2011

cerita pertama di tahun baru

tahniah kawan...

aku tersenyum teramat gembira...kerana gembiranya seorang rakan baik aku....baiklah itu blognya...tetapi..dia tidak bercerita tentang kebahagiaan itu lagi...*senyum*

berbual melalui MukaBuku

rakan : macam tak percaya aku sudah berpunya
aku : tahniah...aku sudah agak dari awal...baca status kau dari MukaBuku sahaja aku sudah tahu...malam itu aku tidur jam 5pagi tahu?
rakan : *ketawa bahagia* macam tak percaya juga aku buat keputusan secepat ini...
aku : tahniah sangat-sangat...harap la yang ini kekal...
rakan : aku cuti hari ini...nak keluar dengan dia...sebab esok dia ke Johor Bahru...
aku : gila hebat...sanggup cuti...*ketawa*...kau dah bahagia sekarang...jaga dia...tak perlu untuk mencari orang itu...orang ini..
rakan : iyalah wani...aku dah penat mencari...
aku : jaga perhubungan ini...
rakan : dia boleh terima aku seadanya....
aku : bagus la kalau begitu...

perbualan kami agak panjang...aku juga tersenyum bahagia...





dapat BBM tadi?

No comments: