~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, December 30, 2010

Klinik

ermmm....rabu petang aku ke klinik..

doktor : ya syazwani sakit apa?
aku : selalu pening-pening...badan sejuk...tangan ketar..kejang...
doktor : mak ayah ada darah tinggi?
aku : hah? tiada
doktor : kencing manis?
aku : tiada juga la doktor
doktor : kita cek darah ok?
aku : okay...

jururawat yang buat kerja....kasar...tidak senyum langsung...aku sendiri menyampah...

doktor : awak tengok ni...BP masih di tahap yang boleh di kawal...tetapi tidak elok untuk umur awak...
aku : saya sendiri terkejut...(sambil mata melilau tengok bacaan darah 145/85 PB 99)

perbualan di sambung lagi...banyak yang kami bincangkan...akhirnya...

aku : nak MC bole?
doktor : bila?
aku : esok..
doktor : Ok...

*senyum* keluar dari bilik doktor...kerana dapat MC...risau juga ada...sebab tinggi betul bacaan tu...adoiii...

tengahari aku makan Domino Pizza la..tu BP mencanak-canak naik...iskkk....(BP : Blood Pressure)





"kena kurangkan makan bukan-bukan" baiklah...

No comments: