~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, December 29, 2010

Tekanan Darah Rendah kah??

Hurmmm...

sejak akhir-akhir ini aku sering sahaja pening-pening...masih bergantung dengan panadol..setiap hari...bahaya tu...aku tahu...tetapi masih lagi berdegil...tidak mahu pergi ke klinik untuk membuat pemeriksaan...
rakan baik aku bekerja dengan ubat-ubatan..bersembang dengannya di MukaBuku...

aku : apakah tanda-tanda tekanan darah rendah?
rakan baik : kau rasa macam mana?
aku : pening-pening...bila duduk...lepas itu mahu berdiri semula..kepala aku pening sangat-sangat...kalau tengahari pula...jangan cakap...terlalu pening...
rakan baik : tanda-tanda lebih kurang macam tekanan darah tinggi...pergi la klinik...datang tempat aku...
aku : aku risaukan tekanan darah tinggi sahaja...
rakan baik : mari datang tempat aku...
aku : lepas tu boleh jumpa kau kan?
rakan baik : jumpa aku buat apa...jumpa doktor la...
aku : hehehehe...*ketawa*
hurmmm...malam tadi kepala rasa tidak sedap juga...pening masih lagi terasa...apabila pagi...rasa pening berkurangan...sampai tengahari...aku memang tidak boleh kawal....semalam sahaja sudah tidur di surau..selama 1 jam..waktu rehat ya...setelah mengambil activ fast...

si dia pun sudah bising-bising...

si dia : pergi la cek apa yang tak kena
aku : dia datang sini la..bawa orang pergi klinik
si dia : kenapa balik kerja tidak mahu terus singgah?
aku : tak rasa sakit sangat
si dia : 0oooooh...bila orang sakit...pandai suruh orang pergi klinik...tapi bila dia? makan tak nak...pergi klinik tak nak...
aku : .........................................

meninggalkan dia...terus melelapkan mata..berbual menggunakan YM ya...
awal pagi sudah mendapat panggilan telefon dari si dia..bertanyakan khabar...sudah sihat atau belum.....*senyum* dalam hati (sayang juga pada aku)....

*sumber gambar dari google*




maaf...

No comments: