~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, December 24, 2010

Rindu Mahu Menaip Panjang-Panjang dan Berkongsi Gambar

sejak akhir-akhir ini aku perasan akan blog aku ini sudah kurang meriahnya..tidak banyak yang aku kongsikan melainkan kisah-kisah peribadi...*mengeluh* mengapa ya jadi begitu...di sebabkan oleh kekangan masa dan juga kesibukan yang amat ternyata untuk 2 minggu kebelakangan ini..tidak menang tangan aku untuk menyiapkan segalanya..

-gambar : google-

psstt :
tetapi dalam sibuk-sibuk ini...MukaBuku tidak aku lupakan...*ketawa* sering sahaja mengemaskini status...*senyum*

Iyalah..gambar juga sudah kurang aku kongsikan...*mengeluh* bukan apa...sebelum ini aku menggunakan perisian picnic untuk menyunting gambar...apakan daya...perisian tersebut tidak boleh di gunakan di komputer aku..*kecewa*...

hari minggu juga terpaksa bekerja...mahu menyaiapkan 65 salinan laporan mesyuarat yang di hadiri oleh bos aku pada pagi ini...boleh siapkah? *musykil*....hurmmm...





tertidur..maaf

No comments: