~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, December 14, 2010

telefon bimbit rosak?

iyalah..telefon bimbit yang aku gunakan dahulu telah lama rosak...sudahnya guna sahaja telefon ayah yang lama..berwarna biru lagi...*senyum*

cerita ini..di ceritakan semula ya...kerana telah lama perkara ini berlaku...

si dia juga mengalami nasib yang sama..telefom bimbit demam..*ketawa*...kami berkira-kira mahu membeli telefon yang baru...

sudah pasti aku inginkan yang lebih baik dari yang lama..ataupun..yang sama dengan yang lama..aku dan si dia..mencuci mata melihat telefon bimbit yang dapat menarik perhatian kami...

akhirnya..keputusan yang kami perolehi?

si dia = Blackberry
aku = E5...

*senyum*

citaras kedua orang ini ke laut betul....tidak sama...*senyum*

hari berganti hari..bulan berganti bulan..kami masih mencuci mata berkenaan dengan telefon bimbit ini...pilihan aku sahaja yang sering bertukar..pilihan si dia..tetap sama...

pada saat aku menaip ini...telefon baru sudah pun berada di dalam genggaman...

nantikan tampalan seterusnya..apakah telefon yang dipilih oleh aku dan si dia...




sangat seronok bukan>?

No comments: