~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, December 16, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah

entah tidak tahu mengapa aku begitu teruja mahu menonton filem ini...puas aku usahakan untuk dapatkan tiket..dari Alamanda terus ke The Mines...alhamdulillah...dapat juga...si dia juga bergegas pulang dari kerja...untuk tiba di tempat aku pada waktu yang telah di tetapkan...

akhirnya...kami pun masuk ke panggung...

hurmmmm....aku berikan 1 bintang daripada 5....iskkkk...

aku tiada rasa mahu mengulas filem ini...KERANA...aku tertidur semasa di dalam panggung...sedih bukan?

tapi itulah hakikatnya....filem bosan kedua yang aku tonton..jika dahulu..cerita lakonan The Rock itu...apa ya tajuknya? ada di dalam tampalan yang lepas...

tempat duduk yang kami pilih...Seat Couple..kerusi cukup besar dan selesa untuk TIDUR...huh!!

aku dan si dia entah berapa kali terlelap...

cerita ini mengisahkan...kejadian di sebuah kampung...yang di hantui oleh hantu kak limah...kak limah tu bukan hantu..dia hidup lagi la..cuma jadi orang gila...rangka yang mereka jumpa..itu rangka orang gaji kak limah...

ramai bomoh yang datang kerana ingin membantu mengusir hantu kak limah itu..tetapi semua tidak berjaya...memang la..sebab bukan hantu...haiiyaaaa...

akhirnya...awie itu yang bercinta dengan hantu...hishh...sudah aku agak dari awal...kak limah di tangkap semula...dan di masukkan ke hospital sakit jiwa...

kesimpulannya...siapa yang gemar akan lawak bodoh boleh lah menonton cerita ini...bagi yang kurang minat seperti aku...hurmmm..lupakan sahaja..sudah tentu akan membazirkan duit kalian..lebih baik makan mcD daripada menonton filem ini...iskkk...

filem kali ini aku yang pilih...tentu-tentu tidak seronok...hurmmm




maafkan saya ya....

No comments: