~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, December 27, 2010

kisahnya

pagi tadi aku pergi bank untuk bayar duit kereta....masih mencuba menggunakan deposit tunai...tetapi gagal...sudahnya..aku pergi ke kaunter sahaja...

aku : akak...kenapa saya tidak boleh menggunakan mesin deposit tunai...haisshhh..?
akak bank : nanti akak tengokkan kenapa...
aku : baiklah...lallalalalllaallllaaaa..hurmm
akak bank : adik, kereta ini perlu di bayar sebanyak rm538 dan ada cas di sebabkan kelewatan 33 sen...
aku : eh ye ke? tak pernah lewat sebelum ini...jadi saya kena bayar berapa?
akak bank : rm538 la...
aku : okay akak...nah duit...

selesai urusan di bank...aku dan dekwan pergi ke tol Kajang...untuk tambah nilai kad sentuh dan jalan (baca : touch n go) kak liza punya...sementara menunggu dekwan...aku terfikir...terus menelefon si dia..

aku : hellooww...orang nak tanya ni?
si dia : hah..apa dia?
aku : selalu kat Public Bank...kita bayar kereta berapa?
si dia : rm500 la..
aku : kat EON Bank...?
si dia : rm550...
aku : haaaa...patut la...tak boleh guna mesin deposit tunai...selalu kan kita masukkan rm550...kenapa malam itu..kita masukkan rm 500 sahaja...haiiyaa...
si dia : patut la dia cakap...ada lebih rm50...
aku : hurmm...tak apa lah..duit sudah habis di belanja...lalala...
si dia : sengal...
aku : hahahahaha..ok lah...pergi buat kerja...

patut pun la..mesin itu tidak mahu menerima wang aku...ishhh...

perbelanjaan sudah pun ke laut untuk bulan ini...entah apa yang buat...hurmmm...malas aku mahu fikir...yang penting...untuk simpanan telah aku asingkan...juga untuk bayar kereta...sudah selesai....



sakit kepala... :(

No comments: