~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Tuesday, November 16, 2010

Selamat HariRaya AidilAdha

aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua...

hendaknya semua berjalan dengan lancar...rancang perjalanan supaya tidak tersangkut dalam kesesakan lalu lintas..lebih-lebih lagi lebuhraya yang menghala ke pantai timur...

kepada rakan yang mungkin sudah sampai dengan selamat di Kedah...alhamdulillah...segalanya berjalan dengan lancar...tiada perkara yang tidak ingini berlaku...

mama ayah dan adik-adik yang dalam perjalanan dari Kedah ke Kajang...aku doakan semuanya selamat...hati-hati memandu ya ayah...berhenti jika terasa mengantuk...(jangan jadi seperti saya...tetap memandu walaupun mengantuk...bahaya...)

pada malam ini aku akan berangkat pulang ke kampung mama di N9...beraya bersama wan...si dia juga berhajat mahu berjumpa dengan mama dan ayah...begitu juga sebaliknya...harapkan semuanya berjalan dengan lancar...

aku?

masih di sini..juga telah memohon untuk bercuti pada hari Khamis..itupun jika aku mahu bercuti..jika tidak..aku kerja sahaja...berulang dari N9 ke Serdang...bukan jauh pun...

sekali lagi..

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...




terasa lain macam sangat hari ini...mengapa ya?

No comments: