~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, November 3, 2010

Drag Race Sepang

selesai hari graduasi dekwan aku bergegas pulang ke Kajang...kerana mahu pergi ke Drag Race pula...ini kali pertama aku pergi ke sana...tidak tahu bagaimana situasinya...*senyum*..sudah berjanji dengan si dia mahu menjadi peneman...

mujur sempat sampai ke Kajang pada masa yang sepatutnya...lega...

ada dua bahagian yang boleh di tonton dari sini...iaitu...grandstand dan juga paddoc...grandstand hanya dapat melihat dari jarak jauh...manakala paddoc pula dapat melihat kereta-kereta yang menyertai perlumbaan dari jarak dekat..

kami tiba di Sepang lebih kurang jam 830malam...teruja juga aku...membeli tiket di bahagian paddoc...dapat melihat kereta dari jarak dekat...boleh mengambil gambar juga ya...aku memang teruja..tetapi segan itu tetap ada...iya la..tempat begitu kan ramai lelaki...bilangan perempuan yang hadir...dapat di bilang dengan jari...

awal-awal perlumbaan...aku teruja...lama kelama-lamaan..aku jadi bosan..tidak tahu perlumbaan apakah itu...asyik ulang benda yang sama...*huhuhuhh*.....jadi mengantuk...sudahnya..aku tertidur.....seketika sahaja..mata dapat dilelapkan...hurmmm...

ada juga beberapa keping gambar aku ambil untuk di jadikan kenangan...tetapi gambar aku dengan kereta tiada... *masam* malu punya pasal...sudahnya gambar kereta sahaja yang banyak...

lihat sahaja gambarnya...







tidak tahu mengapa...aku berkenan sungguh dengan kereta ini.....sudah berpuluh kali pusing di kawasan tersebut...aku masih ingin melihat kereta ini...

berpuluh-puluh kereta yang ada..aku masih tetap dengan yang ini...*senyum*

bukti...tiket aku pergi ke sana...






terima kasih ya bawa orang ke tempat ini...

No comments: