~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Saturday, November 13, 2010

Nadi KU

Suara kisah kita
Yang sehalus sahutan di mata
Segala norma yang melena ku
Pada aroma syurga kita

Nan syahdu cinta menunggu
Sayunya kerna air matamu

CHORUS
Nadiku bagaikan berlagu
Nantimu hentikan apa berlaku padamu
Yang ku temu
Hadirmu sambutlah damba dakapanku

Suria kasih kita
Yang berbisik gerimis serinya
Seindah frasa yang damaikanku
Walau sezarah air mata

Biarku kucup wajahmu
Leburkan saja ia padaku

ambil dari sini..

aku sangat suka dengan cerita tari tirana....kalau mahu tahu...episod akhir cerita tersebut mampu mengeluarkan airmata aku...aduhhhhai....mengapa ya...ianya cukup menyentuh hati aku...

ermmm....tiada kena mengena dengan kehidupan aku pun...tapi aku begitu terasa...sampai sekarang aku tidak jemu mendengar ulang lagu ini...

Jika dahulu ada telefon bimbit yang boleh di masukkan lagu...tapi sekarang tiada lagi...tiada juga lagu-lagu sebegini menemani tidur aku....*huhuhuhu*



pergi mana?

No comments: