~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Wednesday, November 24, 2010

Raya Haji

oooppsss...rasa macam sudah lambat untuk bercerita mengenai RayaHaji yang lepas...aduhaii..kerja banyak..sehinggakan tiada masa untuk menyunting gambar...di kamera juga...sudah terlalu banyak gambar yang di rakamkan...*senyum kelat*

makanya...hari ini aku berkesempatan untuk mengemaskini blog dan disertakan gambar juga..huhuhuh....

di pagi raya...keadaan sebelum pergi ke masjid....aduhaiii..lihat sahaja..


1) kancing seluar tiada..makcu aku yang menjadi tukang jahit ekspress untuk anak buahnya..
2)butang baju melayu tiada...makcu juga yang menjadi penyelamat...*senyum* terbaik la makcu...


1) selesai solat...berkumpul di meja makan...
2) pakcu sibuk mengambil juadah..lapar agaknya..


1) sibuk menjamu selera
2) tengok sahaja aksi itu....makcu (adik perempuan mama yang bongsu) dan suaminya..


1) ini pula..hati saya... *senyum*
2) pak chu Har(adik lelaki mama yang bongsu...abang kepada mak cu) dan isteri...


juadah yang terhidang...


1) nenek ku sayang...*mmuuaahhh*
2) makan lagi siti? (budak kecil ini mendapat 5A di dalam UPSR yang lepas)

itu sahaja yang dapat aku kongsikan...seronok raya haji kali ini..terasa kemeriahannya..walau hanya ada 3 keluarga berkumpul..lagi 10 tidak tahu ke mana...aku tetap bersyukur..terasa nikmatnya...





teruskan mencari diri...

No comments: