~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, November 12, 2010

MukaBuku || Aku Sedih

sejak ada MukaBuku ini.....aku hampir menjadi leka...sedang sibuk berbual dengan seorang rakan...tiba-tiba dia cakap...

rakan : sha...sudah ada MukaBuku kan?
aku : iya...
rakan : cuba cari MukaBuku kak Ida...
aku : baiklah..nama?
rakan : nama kak ida lah..jumpa?
aku : iya..jumpa...

aku tinggalkan rakan aku untuk beberapa minit...dan aku kembali berbual dengannya...

aku : saya mahu menangis...cantik gambar kak Ida dan arwah...saya suka...tapi saya sedih sangat-sangat...
rakan : sabar sha..saya tahu perasaan awak
aku : baiklah..walaupun saya tidak rapat dengan arwah..tetapi saya tahu...dia seorang yang sangat baik..
rakan : iya sha..semua cakap arwah baik...
aku : *menangis lagi*

ermmm...aku sangat kesiankan kak Ida..memang mulut berkata-kata senang...kuatkan semangat...tabahkan hati..ada dugaan...tapi kak Ida yang menanggung..berat tidak terkata...kalau lah...derita itu dapat di tanggung bersama...aku rela menjadi sebahagian daripadanya.....AKU RELA...

kuatkan semangat kakak aku ya Allah...



sedih sangat....

No comments: