~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, November 26, 2010

Mengikut Arus || bercuti

Sejak dua menjak ini..aku menjadi malas untuk memikirkan masalah yang berat...yang menyesakkan otak aku...apatah lagi perkara remeh..sudah mesti aku ketepikan...

aku menggembirakan diri aku dengan rakan-rakan...memenatkan badan (supaya cepat tidur) dan hanya memikirkan...percutian yang akan datang...iya..walaupun kali ini tidak jauh...tetapi aku rasa sangat gembira...
sekali sekala begini...seronok juga ya?

tahun hadapan merancang mahu pergi bercuti ke utara tanah air...Kedah itu tidak mungkin...Perlis juga..tersangat jauh..cuti 3 hari 2 malam..tidak mencukupi untuk bercuti di sana...paling kurang memerlukan masa 5 hari...iyalah..pergi sudah mengambil masa 1 hari..begitu juga balik....makanya mengambil keputusan untuk bercuti di tempat yang dekat sahaja...jimat masa...oohh...terkeluar tajuk pula...

sambung lagi...

aku mempunyai seorang rakan baik..yang sentiasa ada tatkala aku sedih, gembira...apa jua keadaan yang terjadi kepada aku....cuma aku...yang jarang berada di samping beliau...oohh..maafkan aku kawan...

tiba-tiba di MukaBuku :

rakan baik : beb..macam mana sudah selesai semua?
aku : belum
rakan baik : kenapa?

aku
: malas untuk berfikir...tidak mahu serabutkan otak...

rakan baik : bila mahu selesaikan?

aku
: nanti...tunggu masa yang sesuai

rakan baik : mama ada tanya apa-apa?

aku
: ada

rakan baik : jawab apa?

aku
: nanti lah cerita...tidak mahu fikir buat masa ini...

rakan baik : ok..tetapi...ermm..si dia sudah tahu bukan?
aku : ya..sudah tahu...sedikit sebanyak...tetapi tidak secara keseluruhan...
rakan baik : reaksi?
aku : terima dengan redha...
rakan baik : aku doakan yang terbaik buat kalian
aku : terima kasih...
rakan baik : sama-sama
aku sayang kamu sepenuh hati, kawan.
sumber gambar....pakcik google

kepada rakan baik..terima kasih...doakan terbaik buat kami...terima kasih lagi sebab sentiasa berada di samping aku...aku sayang kamu...




sentiasa mahukan kamu berada di sisi...

No comments: