~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Friday, November 19, 2010

hubungan kita

hati aku pernah terluka 4 tahun yang lalu...sejak itu..hati aku kosong dan sepi...tiada seorang pun yang mampu membuka pintu hati ini...

hingga pada satu hari...hampir setahun yang lepas...muncul si dia...


setelah perkenalan kami hampir menjangkau usia setahun...telah aku temukan si dia dan kedua ibu bapa aku...

ternyata aku kecewa dengan sikap kedua orang tua ku...mungkin ada hikmah di sebalik semua yang berlaku...aku terpaksa akur dengan keadaan itu....aku perlu...

setiap ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anaknya...

kepada si dia;
-banyak perkara yang perlu dilakukan untuk meneruskan hubungan ini...
-perlu sama-sama menghadapi segala rintangan yang bakal tiba...
-hati kamu perlu lah lebih teguh daripada aku...
-buktikan kepada kedua orang tua ku...yang kamu mampu menjaga aku di masa akan datang...
-berdoalah agar...ada jodoh di antara kita...
-perlu akur dengan segala apa keputusan...

kepada aku;
-perlu memainkan peranan apabila berdepan dengan kedua orang tua ku..
-perlu tabah di atas apa yang berlaku..
-perlu memberi dorongan kepada si dia...supaya berjaya mengambil hati orang tua ku..
-berusaha untuk memperbaiki mana yang kurang...
-berdoalah agar...ada jodoh di antara kita...
-perlu akur dengan segala apa keputusan...




perlu kuat hadapi segalanya....

No comments: