~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, November 15, 2010

Nur Atikah & Mohamad Nor

pada tanggal 12.10.11....

pasangan nama di atas telah diijabkabulkan...alhamdulillah..semuanya telah selesai...lihat sahaja gambar di bawah...

hadiah yang kami beli..kongsi bertiga...


sudah siap di balut ya..


azi, zack dan aku


banner...


din, wawa, aku, azi, paan dan rizal


berdiri di pintu gerbang..


duduk di pelaminan yang indah


gambar pelamin dan tempat pengantin bersantap


goody bag


hooyehhh...kami dapat bergambar dengan pengantin...



akhir sekali...1 1 gambar pengantin memandang kamera aku..jadi aku besarkan sedikit ya...*senyum*

di sini aku ingin mengucapkan tahniah kepada kalian berdua kerana telah selamat di satukan..harapan kami sebagai rakan...tercapai juga...untuk melihat kalian berdua bersanding di pelamin yang indah...

di doakan juga kalian bahgia sehingga hujung nyawa...dan dikurniakan cahaya mata yang comel, cantik, segak dan sebagainya....aminnnn...

ada cerita seronok menanti...

tunggu ya...




sudah diceritakan kepada dia...

No comments: