~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, November 8, 2010

Lega...Risau...Lega Semula

sedang aku dalam perjalanan balik ke Kajang...berhenti rehat seketika di Tapah...aku mendapat pesanan ringkas dari si dia..

si dia : tukar rancangan...balik hari ini..jam 820pm waktu Malaysia..boleh ambil ke>?
aku : sampai sini dalam pukul berapa...?
si dia : 11 malam...
aku : ok...

meneruskan perjalanan ke Kajang selepas menghantar Dikwan di Temerloh...dapat lagi pesanan ringkas dari si dia..

si dia : penerbangan di batalkan lagi...esok pagi jam 1040am waktu Malaysia...
aku : hurmmm...pulak dah...tidur di mana nanti...?
si dia : tidak tahu lagi...sebab MAS cakap..mahu sediakan hotel...
aku : nanti apa-apa hal beritahu ya...

aku sampai di Kajang...terus menghantar pesanan ringkas kepada si dia...

aku : tidur di mana tu?
si dia : baru dapat hotel...
aku : zzzZZZZzzzZZZZzzz
(sudah tidur..baca pesanan ringkas itu pun semasa bangun pagi...keletihan....seharian memandu dari KEDAH -> PAHANG [TEMERLOH] -> KL -> KAJANG...)


aku terus ke pejabat...menghantar pesanan ringkas kepada si dia...

aku : macam mana?
si dia : tidak tahu lagi...dalam perjalanan ke lapangan terbang...
aku : tidak tahu boleh ambil dia atau tidak...
si dia : kenapa? sibuk?
aku : tidak lah sibuk pun...cuma kena bincang dengan bos dahulu...boleh keluar atau tidak...

beberapa minit selepas itu...

pesanan ringkas dari si dia aku terima...

si dia : penerbangan di batalkan lagi sekali...pukul 430pm waktu Malaysia..sampai dalam 630pm...
aku : ok..boleh ambil..

aduhhh....lega...risau...lega...risau kembali....




cepat la sampai Malaysia...

No comments: