~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Monday, November 22, 2010

jika ini takdirnya....

aku redha setelah berusaha semahunya untuk memperoleh apa yang aku mahu...aku tidak akan mengaku kalah terlebih dahulu...

oleh sebab itu...aku perlu kuat untuk menghadapi segalanya...perlu menerima pandangan orang di sekeliling aku...perkara yang boleh di ubah....akan aku ubah...mana yang tidak boleh di ubah...aku akan cuba memperbaikinya supaya menjadi lebih baik dari sekarang...

aku berharap agar semuanya berjalan dengan lancar...biar apa pun yang berlaku..aku tetap dengan dirinya...mengharungi badai yang ada...

tegur la kami jika ada perkara yang tidak senang di pandang mata...bantulah kami mengubah apa yang perlu..agar kebahagiaan itu milik kami...




tolong lah berkelakuan seperti biasa...jangan ungkapkan kata-kata yang bisa menumpahkan lagi airmata aku ini...

No comments: