~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, November 11, 2010

Nuffnang || Baru Belajar

aku sebenarnya...sebelum membuat blog ini lagi..sudah tertanya-tanya...apa itu nuffnang...aku tidak faham satu pun...memang kosong...setelah hampir 5 bulan...selepas aku membuat sedikit kajian apa itu nuffnang...aku faham sedikit demi sedikit...

2 hari yang lepas aku meletakkan iklan nuffnang ini...adakah betul cara aku itu...jika salah..tolong perbetulkan aku ya...? maklumlah baru belajar...

aku meletakkan iklan nuffnang bukan lah untuk mendapatkan wang semata-mata...tetapi aku ingin mencuba sesuatu yang baru....setelah asyik melihat kejayaan orang lain..aku pun mahu juga..jadi aku berusaha untuk memahami apa itu nuffnang...

sebabnya...aku tidak akan sekali-kali melakukan perkara yang aku tidah faham...setelah betul-betul faham..yakin...baru aku berani melangkah ke anak tangga yang satu lagi...

makanya..terhasillah iklan nuffnang di sebelah kanan itu...hasilnya? belum ada lagi..mungkin belum masanya..iyalah dalam proses pembelajaran kan...jadi jangan di fikirkan sangat tentang itu...

ok...gambar di ambil daripada pakcik google...


bantu lah saya....

No comments: