~ $aYaNg KaMu -Wendu Kamu~


Daisypath Anniversary tickers

Pengikut Saya....tQ...

Thursday, November 4, 2010

MEMANG MARAH.....>>>!!!!

agak-agak kalau aku mencarut sikit dalam blog aku ini..boleh atau tidak?

aku betul-betul hendak marah ni..

tidak boleh ke orang di sekeliling keluarga aku ini...senang...kenapa asyik mahu mengganggu kami...bagi la kami ruang untuk bahagia...

ada tampalan sebelum berkenaan En.Murizan..berapa ramai orang yang dengki dengan dia...orang yang tidak puas hati dengan dia...orang yang sakit hati dengan dia....cari lah tampalan tersebut untuk mengetahui kisah selanjutnya...

ya Allah...dugaan betul...

apa perasaan kalian sekiranya diturunkan pangkat setelah hampir 30tahun bersama dengan sebuah syarikat itu...di mana letaknya maruah seseorang itu...aku tidak kisah tentang penurunan pangkat tersebut...tetapi...MARUAH ayah aku...di mana orang letak...di kaki kah>?

bodoh atau bongok...(ya..memang bodoh dan bongok dan \*^&%$%&&*%^*) setelah hampir 30tahun berkhidmat...ayah aku di layan bagaikan melukut di tepian gantang...bila masa di perlukan...mereka akan terhegeh-hegeh meminta pertolongan....bila masa tidak di perlukan...di campak..di buang..di hina...seburuk-buruknya...

ayah memang seorang yang tabah...bermacam-macam perkara terjadi kepada dirinya sepanjang dia berkhidmat di syarikat itu...eeeiii...ringan sahaja tangan aku ingin menaip nama syarikat tersebut...hurmmmmmm....

ya Allah..jika ini dugaan untuk kami sekeluarga...tabahkan lah hati aku...kuatkan lah semangat kami...beri lah kami peluang untuk hidup lebih bahagia...jauhkan lah kami dari mereka yang selalu berprasangka buruk...

ya Allah..teguhkan iman kami...kuatkan iman kami....tetapkan iman kami kepada Mu...

Ya Allah..aku mohon...laknatkan lah hidup manusia yang sering membuat fitnah, dosa dan onar terhadap pekerjaan ayah aku..tunjukkan lah kepada kami manusia itu...tunjukkan lah Ya Allah...aku mohon kepadaMu..

kepada Ayah@En.Murizan...tabah lah..isteri dan anak-anakmu sentiasa berada di sisi menyokong segala tindakan yang ayah lakukan....kuat lah ayah..menerima segala dugaan ini...tabahkan lah dirimu demi kami...demi mama yang sentiasa menjadi tulang belakang ayah..

tidak kira apa yang berlaku..kami tetap bersama ayah...jatuh bangun ayah...kami akan berada di sisi...

Ya Allah...tenangkan lah kehidupan kami sekeluarga...
Laknatkan, musnahkan lah hidup keluarga manusia yang tidak selayaknya di panggil manusia itu...


AMINNN....





maaf ya...teremo sedikit tadi....hurmmmmmm....

No comments: